'84 Audi quattro Coupe!! Masterlijke bak!
En daar zeg je een auto die ik momenteel het állerliefst in TDU wil zien: BMW M5!! De nieuwe! Heb het geluid diverse keren gehoord op een opname, en wát een supersnerp! Die mogen ze van mij wel helemaal namaken.
Haha nee joh, die Veyron is allang alweer sloom.:{ De Veyron wordt ingehaald door deze auto's:
Koenigsegg CCX (415 KM/H, 900 PK op biobrandstof)
Barabus TKR (1005 PK, top boven de 420)
9ff 997 911 (rare naam idd, maar dat is de allersnelste getunede Porsche 911: 1050 PK!)
Melling Hellcat (1200 PK!!!)
McLaren F1 LM (680 PK, maar top boven de 400!)
Saleen S7 met performance upgrade: 1000 PK precies
Haha lol, dan mogen ze van mij beter VRACHTWAGENS erin stoppen, dat zijn pas echte cruisers! De Daf XF zou ik dan fantastisch vinden, of de Scania R 490, of de Iveco Stralis.
Ik zou ook wel de Isuzu Rodeo erin willen, prachtige pickup, en mooi in blauw met 2 witte strepen!:b:
Audi Q7 zuigt, ziet er uit als een opgeblazen trol...
Da's een prachtige route! Hoeveel KM heb je inmiddels op de klok van die Kawasaki, en is ie getuned?
Dat valt zeker mee, het is echt geen gemis, omdat de racestuur-ervaring van zichzelf al subliem is, en het gaat best met die flippers, gewoon zo vroeg mogelijk in z'n zes doen en cruisen maar. Ik hou er ook van om lekker losjes met een hand aan het stuur te rijden, en de andere hand op een armsteun ofzo.
Ik vind trouwens, dat als er een auto is in TDU die een mooie sound heeft, dan is het wel de RUF Rt12, maar ook de Alfa GT, Saleen S281 Extreme, TVR Sagaris, Ferrari F430 en Mercedes CLK55 klinken prachtig.
Maar de RUF Rt12 blijft het grootste genot om naar te luisteren, de echte Porsche 911 sound, prachtig gerasp met een mechanische grom erdoorheen, precies zoals de Porsche 911 Turbo (997) in het echt klinkt!
Een zeer goede plek daarvoor is de snelweg die van de Dodge dealer naar de grote stad loopt, of de snelweg die van het stadium naar het westen loopt, of op die lange weg boven het vliegveld in het meest westerste puntje, in de Island Tour. Of je kunt draften he, voor minder luchtweerstand.
Laatst bewerkt: 19 mrt 2007