contrast kan je ongeveer op elke tv instellen. ik heb het scherm zelf niet dus weet niet of het beeld beter wordt. ik weet iig wel dat de mediamarkt in den haag niet echt let op het zo 'mooi' mogelijk maken van het scherm. soms zit de aansluiting er half in enz. dus denk dat je thuis wel wat beter beeld kan krijgen.
nog iets anders, iemand zei in het vorige topic iets over http://www.psxshop.nl/index.php?cPath=253_248
het bleek dat het ging om:
Dit product verkopen wij ver beneden de normale verkoopprijs de reden hier voor kan zijn: Demonstratiemodel, lichte beschadiging of uit productie genomen. Wij verkopen dit product zo als het is goed werkend en 3 maanden garantie. Door deze verkoopwijze kunnen wij scherpe prijzen offreren, waar u uw voordeel mee kunt doen. Maar let op: het is geen spiksplinternieuw product, maar nooit ouder dan 3 maanden, en het is een Topmerk dus geen risico.
nu heb ik ze een mailtje gestuurd maar je kan gewoon langsgaan en kijken hoe het scherm eruit ziet en als er een dode pixel opzit kan je het scherm gewoon omruilen voor een ander scherm. het scheelt namelijk wel veel in prijs om een scherm daar te kopen. weet iemand anders nog iets waarom ik daar geen scherm zou moeten kopen behalve dode pixels?
Laatst bewerkt: 21 mrt 2007