Klopt het dat de spelers niet teruggaan naar het midden als ze een bal hebben geslagen? Las ik namelijk in een review.
Lijkt mij inderdaad ook wel logisch! Heerlijk reactie... Maar Tsquare... Bevalt hij je?! Career mode ziet er ongeveer hetzelfde uit als bij Top Spin? En is het mogelijk om met je Career persoon Online te gaan?
Heerlijk ! Dit heb ik nooit mogen zeggen! Eerste staan bij een Xbox 360 spel. Ondanks dat een aantal man maar dit spel hebben, erg netjes! (of ben je zo wie zo goed in dit soort spellen zoals Top Spin?)
Ik ben redelijk goed maar geen wereldtop. Maar in het begin is het ook altijd het leukst om online te spelen. Als niemand smerige trucjes weet en het puur op skills aankomt
Er is gewoon een Highlights kanaal waarin je wedstrijden terug kan zien die op Live gespeeld zijn Ubervet.
He een vraagje aangezien ik hem morgen pas haal. Die world tour achievements is toch single player? tis toch geen multiplayer achievement?
Woh vet dat wist ik nog niet Ik ga morgen maar is checken of ik uhm kan halen^^ Was vandaag te lui om al te gaan kijken
Helaas niet Maar goed, ik ga me de komende dagen richten op World Tour dus die nr 1 positie ben ik zo kwijt. En dan met een eigen ventje waarschijnlijk ranked matches gaan spelen.
Heb je al aardig wat offline potjes gespeeld? Zo ja, veel afwisselende punten, of - net als TS2 - juist veel dezelfde rally's?
Kun je wisselen geloof ik. Marco: Nee, maar 1 offline toernooi gedaan. Morgen begin ik met World Tour.
Als ik hem dan ook zo snel mogelijk scoor, zullen we binnekort eens wat wedstrijden gaan spelen! Misschien dat we met een aantal man, hier kunnen gaan dubbelen tegen elkaar... Altijd gezellig... Beetje tenissen en ouwehoeren