qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door qG I Nemesis, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    geen player .. gen echte Quality Gamer \o/ :D :) :b: :cool:
     
  2. Handig man dat jullie ons een challenge hebben gestuurd voor over 10 minuten zonder dat we er wat vanaf wisten !
     
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je?
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    lol, zoiets noemen ze een quick challenge, als je niet wilt wijs af als je wel wilt accepteer en zoek contact..
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel opletten Robert, college van Smartiez ;)
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    ja precies, tjappie
     
  7. Oh oke, is inderdaad erg praktisch! De kans dat iemand binnen 10 minuten op gamebattles.com kijkt en z'n clan checkt is natuurlijk erg groot!

    T J A P P I E J E S P A C E T 'M D I E P

    W/E
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2007
  8. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    dit is de laatste keer dat ik je waarschuw robert, anders kom ik naar ''sera'' en zal ik je eens leren hoe agressief smarties eigenlijk zijn (het zijn niet van die vriendelijke snoepjes die je vroeger altijd had, dat was een LEUGEN!) .. tjappie
     
  10. For a time the humans of Sera knew the illusion of peace, UNTIL THE SMARTIE INVASION. (GoW Introfilmpje) :p

    100% T J A P P I E
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke provider hebben jullie gebruikt?
    Ik heb er 1 nodig waar je snel je snel dingen kan wijzigen.

    Is one.com een goede?
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  12. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je groot gelijk! ;)
     
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk he?
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde trouwens dat qG z'n eerste loss heeft geleden op GB, het is alleen nog niet gereport.
    Is dit waar jongens?
     
  15. Ja het is waar, verloren van RiP, met Shockerr, Snipzhots (Diszly) en Rovah. Aridity zei 't zelf dus :)
     
  16. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Oew die komt vast hard aan zn ex-teamgenoten van NOOBS^FTD
     
  17. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    NEEEEEEE neeee neeeee jongens dat is niet zo :) bekijk maar wij hebben niet eens een challenge tegen hun .. zo kan ik ook zeggen dat ik van Allied Coalition heb gewonnen .. eerst bewijzen dan geloven ..
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    we hebben inderdaad verloren, alleen de match werd gespeeld tegen RiP, en die zijn nu al weer gestopt, of naar een andere clan iig

    Het was allemaal een beetje vaag RiP speeld helemaal niet via GameBattles maar Maj1n had iets gezegt dat we zouden uploaden bij een loss ofzo? maar nu zijn de RiP gasten alweer naar een ander team (hopper-de-hopp?) dus no fuss.. Ik behandel hem als een skirm, en voor de duidelijkheid om toekomstig gezeik te voorkomen (want ik zie de bui al hangen)

    Elke match die voor GameBattles is moet vóór we gaan spelen ge-challenged én ge-accepteerd worden!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2007
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is volgens RiP vantevoren met qG I Experienz afgesproken dat de match via gamebattles gereport zou worden. Je hebt gelijk dat er eigenlijk eerst een challenge geaccepteerd moet worden, maar jullie weten ook dat het onder nederlandse clans niet ongebruikelijk is om het achteraf te regelen.

    Verder is RiP inderdaad naar kS verhuisd, jammer genoeg wordt dit als reden aangegrepen om de loss niet te reporten. De streak van jullie is dan ook niet helemaal zuivere koffie, maar ik heb begrepen dat jullie daarmee kunnen leven en de loss alsnog niet gaan reporten.

    Jammer dat dit ook onder Nederlandse clans gebeurd, helemaal een clan die toch aardig wat aanzien genoot.
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    dodelijk sirieus voor zo laat in de avond, maar helaas hoor je dit soort situaties vanuit 2 oogpunten te bekijken.

    Er waren teveel onduidelijkheden / ongeregeldheden / foutjes en het is allemaal 'we-regelen-het-achteraf-wel-gezeik'. RiP moet een team maken, challengen en een loss krijgen, tegelijkertijd verhuizen ze naar kS, terwijl de clanmatch tegen RiP is gespeeld. Daarbij is op een andere manier bram (GoW scheidsrechter) erachter gekomen hoe het zit en krijgt qG een 'fals report deduction -500xp' als het zover mocht komen. Een match is gespeeld maar de winnende partij is nog niet eens bekend als een team op GameBattles, laat staan dat ze eligible zijn en een match gechallenged en accepted hebben, hier zit een deel communicatie met ons GoW team in, maar grotendeels toch echt de verantwoordelijkheid van de RiP members.

    Er is teveel fout gegaan, en ik zie deze match niet meer als geheel zuiver (RiP heeft wel gewonnen mensen, mag dat even duidelijk zijn). We zijn zelf op de GoW EU ladder al 3x de dupe geweest van dit soort praktijken, en daarmee is de sympathie een beetje verdwenen, ik kan dan ook niks anders zeggen tegen RiP dat dit een goede les voor hun mag zijn. Feit blijft dat RiP eerst de zaakjes netjes op orde had moeten hebben, ongeacht wat sommige qG members gezegt hebben.

    Wat Majin precies afgesproken mag hebben weet niemand meer en er zijn 10 verschillende verhalen gaande. We begrijpen dat dit een impact zal hebben op onze reputatie, maar dat nemen we dan maar voor hoe het is, mag dit een les zijn voor ons allen. De mensen die ons kennen weten wie we zijn en waar we voor staan, alle haters betekenen niks voor ons..

    en mag het even duidelijk zijn, elke match die als een volwaardige GB match telt, moet eerst gechallenged EN accepted worden, voordat qG ook maar een ronde gaat spelen - New Policy!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina