Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Lost chapters is gewoon veel completer etc, en gewoon het feit dat fable 1 niet af was is eigenlijk een schande.

En dit is het hem juist ook met fable 2 stel je voor ze rushe hem en dan komt er toch nog eens die lost chapters omdat deel 2 niet af was. Ik heb zoiets van neem de tijd er komen genoeg goeie games. (ook nog die expansion van oblvion :cool:)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik verwacht niet dat Fable 2 een soortgelijk Lost Chapters zal krijgen, aangezien Peter zei in de presentatie dat hij het dit keer goed wil doen, omdat hij alle klachten erg serieus heeft genomen. En ik vertrouw de man daarop, hoewel ik zelf geen klachten had over Fable...

Maar je hebt idd wel gelijk dat ze gerusht hebben door het Lost Chapters gebeuren...daarnaast vond ik Fable ook zonder LC geweldig!

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat maakt het uit dat Fable 2 niet ieind 2007 uitkomt maar later? De meeste goede games komen dan uit, dus zal Fable 2 hoge concurentie hebben. (Denk aan Halo 3, GTA IV en de hele mikmak dat ook uitkomt.) En aangezien sommige geen geld hebben om al die goede games te kopen, zullen er verschillende topics opduiken met Welke game zal ik kopen blabla. :+

Fable 2 hoeft van mij niet worden afgeraffeld laat ze lekker de tijd nemen om de game goed af te werken. En zoals al gezegt dat we dan niet teleursgesteld hoeven te zijn als die eenmaal uit is, en geen The Lost Chapters ervoor hoeven te downloaden.

En besides 2008 is een richtdatum, Fable 2 heeft nog steeds niet een offciele launch datum. Dus met 2008 kan nog van alles gebeuren. Het kan langer duren het kan korter duren. ;)

4. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0

word up

ik heb geen zin in een lost chapters...heb de fable 1 hype niet helemaal gevold want had toen geen x-doos...maar ik zou t niet mee willen maken bij fable 2, alsik t zo hoor :9
    lekker helemaal tot in de puntjes late uitwerken....maar daarvoor in de plaats wil ik wel gratis download via marktplaats:lol:

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Maar die extra campaign zeg maar was nog steeds kort ;).

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en totdat die nieuwe campaign begon was er vrijwel niets extra's te doen naast wat je al in Fable had gedaan. Beetje strontvervelend

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    1 extra missie ofzo en bordeel en nog 2 nieuwe wapens en beetje chicken kicke.

Maar die campaign die extra was extreem kort binnen 30 min gehaald.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Da's helemaal geen waar.

Als je die missies een beetje fatsoenlijk doet, en gewoon de tijd neemt om de omgeving te bekijken en te ontdekken, evenals de meer dan 15 nieuwe Sub-Quests, 8 Silver Quests en de extra Gold Quests, dan kom je aan heel wat meer uurtjes. Plus nog 's de max. van 30 Silver Keys en een flink aantal nieuwe Demon Doors. En 't voelde veel completer. Aantal bugs gefixed, 't voelde veel completer.

Gewoon niet zeveren jullie. :)

9. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    jah he?? overal zaten gewoon ditjes en datjes :emo: {gay praat} ennuhh gwoon bakkus houwe over fable het gaf me tog gvoel alsof t extra was en niet er al in hoorde te sitte

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is dat nou positief of is 't nou negatief? En 't klopt dat er overal ditjes en datjes zaten, en bij een spel als Fable is dat alleen maar leuker.

11. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    dat was positief :emo: (over fable dan he) ik ben trouwens weer even voor de lol opnieuw begonnen met fable : TLC

12. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    your not the only one my child*)

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Met die smiley wordt ik er nog niet veel wijzer van hoor...

14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74

dat was positief (over fable dan he) ik ben trouwens weer even voor de lol opnieuw begonnen met fable : TLC

zo goed???:)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    ik heb ff een vraagjuh:)

ik had gezien bij GAMMO op tv dat bij een fable een assasin, op iemand afsloop en zijn keel doorsneed.8)
    iemand enig idee hoe the hell ik dit zou moeten doen? ik heb van alles geprobeert alleen...het lukt me niet:)
    bedankt vorrr het kijkennn:p

Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fable er weer is in gestopt vandaag, maar het beeld is niet in breedbeeld. Is dit normaal of ben ik gwoon scheel en staat het bij de options?

danku

16. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    gast:emo: als je nou vraagt : staat het bij de options? :emo: kijk dan ff:emo:
    waarschijnlijk is het iets met tv afgesteld ofso:9 ik heb geen idee.

---------------------------------------------------------------------------------------------
    ik heb ff een vraagjuh

ik had gezien bij GAMMO op tv dat bij een fable een assasin, op iemand afsloop en zijn keel doorsneed.
    iemand enig idee hoe the hell ik dit zou moeten doen? ik heb van alles geprobeerd alleen...het lukt me niet

17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit geprobeert om met sneaken te werken eigenlijk vooral Archer, warrior en mage gericht gegaan, zocht het niet meer om een 4de keer te spelen voor een sneaky warrior-ish char.
    Maar ik gok gewoon je guile zover mogelijk omhoog krijgen.

18. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    had ik eerst ook ik had alle skills gemaster (echt alles) en lukte me nog niet:mad: maar hetmoet wel kunnen
    kheb trouwens ook fable : TLC

19. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb natuurljik wel gekeken, maar ziet et zo snel niet staan

20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    oke:) blijf zoeken:9
    mischien dat als ik m op de andere tv zet t bij mij ook zo is:confused: