Oh kom op Furies. Warriors zijn weer top-dps met de goede gear. Khad mijn vid gepost in het andere topic; geen geweldig stukje ofzo, maar het laat een beetje de DPS zien met standaard gear. (quest rewards/craftable) Als je dat niet acceptabel vind..moet je maar rogue rerollen, of mage misschien.
Enhancement > Elemental. En niet zo'n klein beetje ook (Deed Shadow Lab met een enhancement shammy erbij, die had ruim 100k damage meer als ik, en 150k dmg meer als een mage !) Verwacht nog een nerf eerlijk gezegd.
En die in je mainhand houden? kan je niet beter een nieuwe mainhand zoeken, hij lijkt me veel te snel...
Het is idd een OH wapen, of een tankwapen. Zoek voor je MH een 2.4 of langzamer uit voor de dikkere WW/HS/Cleave crits
Jammer van de nickname! :{ Ik heb ook spijt dat ik een gnome warlock "Mitch" heb genoemd! Alleen maar omdat het de nerd van me oude school was!
haha, wie zegt dat hij er spijt van heeft? Anyway, ben alweer een weekje gestopt totaal geen zin meer om te spelen, de 'feeling' is echt totaal weg, zo jammer.