De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    k thnx en voor het linkje ook, dat wijf wordt helemaal afgezeikt :9

2. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    is iemand al is in aanraking gekomen met de garantie van Samsung. ik heb een site gezien waar de le26r71b een stuk goedkoper is dan bij de MM maar als ik daar een dode pixel tegenkom gaat dat niet via hen maar via Samsung. heeft Samsung hier een goede regeling in? zo ja dan bestel ik waarschijnlijk daar m'n scherm.

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet dan samsung zelf beleen, laten ze een mannetje komen, en als het niet goed zit, krijg je een nieuwe tv..

4. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    oke thx, dat klinkt als een normale service:) scheelt me toch wel een hoop geld met de schermen in de winkels en zelf ook met die van kieskeurig...

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    welke site dan? want 'een hoop geld besparen' klinkt mij als muziek in de oren!

6. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    40" Samsung LCD TV LE40S71BX
    Is dit een goede tv om op te gamen en om te gebruiken als monitor?
    Specs:
    MODEL Modelcode LE40S71B
    HDTV H/Ready
    Zichtbare beelddiagonaal 40" (102 cm)
    Beeldverhouding 16:9
    Resolutie 1366x768
    Luminatie 500 cd/?
    Kijkhoek 170°/170°
    GELUID Uitgangsvermogen 2x 10W
    Surround SRS TruSurround XT
    Stereo Nicam / A2
    DIVERS DNI (DNIe DEMO ON/OFF) •
    Dynamic Contrast 3000:1
    Brightness Sensor -
    Reactietijd 8 ms
    Teletekst 1000 pagina's
    Tuners 1
    PIP •
    Draaivoet -
    AANSLUITINGEN ACHTERKANT Digitaal (HDMI-HDCP/DVI-compatible) 1/-
    Scart 2
    Component (Y/PB/PR) 1
    Video-ingang/ Audio-uitgang 1/1
    S-video ingang/ PC-ingang (D-sub) 1/1
    AANSLUITINGEN ZIJKANT Hoofdtelefoon 1
    S-video ingang 1
    Composiet L/R 1
    OVERIGE Energie verbruik (Max.) 160 W
    Energie verbruik (Stand By) <1 W
    Muurbevestiging Audi Pack/ Vogels
    Gewicht kg 21 KG
    Afmetingen (hxbxd) met stand 732.5x1100.5x330
    Afmetingen (hxbxd) zonder stand 661x1100.5x95

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik heb er natuurlijk persoonlijk geen ervaring mee maar aan de specs te zien wel... en anderen hebben wel ervaring met de S71B en die zijn er positief over. Om te gamen iig. Als monitor zo'n groot scherm.. dat weet ik niet.

8. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat gebruiken als monitor, zou ik bijv de helft van het scherm met PiP als monitro en de andere helft als tv kunnen gebruiken? :D

9. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    www.gsmdealer.nl

daar kost die 529 euro (dit is inclusief verzendkosten) ipv 580 + nog verzendkosten zoals bij tweakers staat.

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik toch voor de panasonic 42'' pva plasma. 950 euri kan ik hem meenemen. :)

11. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    @The Bolster.

Bedenk wel dat een LCD tv geen LCD monitor is. Het beeld vertoont een lichte waas als je je pc aansluit, en vaak ghosting. Dit wordt met het gebruik van een HDMI kanel wel minder maar zal toch nooit zo strak beeld geven als een PC monitor.
    De gebruikte techniek is toch anders(kijk maar eens naar de prijzen van die Dell of Apple monitors van 30" kost wel wat)

Ik heb hier een Samsung LE32R3 als LCD tv en een Samsung 226bw als pc monitor. Als je puur naar het bureaublad kijkt dan zie je zeer duidelijk verschil.
    Het wordt een ander verhaal als je HD content streamt vanaf je pc, dan komt de boel tot zijn recht.

12. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik mijn pc alleen voor internet, Word, iTunes,.. niet om te gamen ofzo. Heb ik daar dan wel last van? :D

13. Cybercon

Cybercon Guest

Ben vandaag naar diverse zaken geweest om te kijken of ze de Samsung LE32R71B in het assortiment hebben, maar helaas.... Het model is al enige tijd op de markt, dus vandaar dat die nog moeilijk verkrijgbaar is, aldus een verkoopmedewerker. Ik zal de tv dan binnenkort maar online bestellen, waarschijnlijk bij Progress. Aangezien ik een garantie van twee jaar aan de deur heb lijkt me dit een goede keuze. Is het nou verstandig om nog een pixelgarantie af te sluiten of is dit probleem inmiddels verleden tijd?

14. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    @The Bolster:

Ligt eraan hoe ver je van het scherm gaat af zitten, met zo'n formaat op 50 centimeter zal je knettergek worden 8) , en je ogen gaan dat niet lang trekken. Als je hem in de woonkamer gebruikt en een meter of 3 van het scherm af zit zal het wel te doen zijn.

Vergeet niet een pc monitor wordt puur ingezet voor pc weergave, een lcd tv moet zowel analoge content kunnen verwerken en digitale, vandaar die verschillen in kwaliteit.

15. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke site? want ik wil de Le26R71B ook kopen

16. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gemeten en ik zit er voor het pc-werk ongeveer 1 m vanaf }:] Ik kan hem ook ophangen aan de muur en dan zit ik er ongeveer 2 m vanaf :+ "Zal dat ongeveer goed zijn? :)

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    whoops.. verkeerd gekeken! kwil een 32" scherm geen 26"... maar er staat ook de Samsung LE32R71B... is dit wel een betrouwbare site? want hij is de Samsung LE32R71B is daar 80 euro goedkoper dan op de goedkoopste bij kieskeurig..

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  18. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke site heb jij het over?

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Onzin mijn lcd tv geeft minstens net zo goed beeld via vga als mijn tft pc schermpje. Daarnaast vind ik de kleuren op de tv ook nog mooier.

Mits de lcd op de native resolutie wordt aangestuurd. Maar dat is ook bij tft's zo.

@ the bolster, 40" en 1tot 2 meter kijk afstand zou ik nooit doen, wordt je gek man... En van zo dichtbij is het ook niet zo mooi.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina