Nog een review, stond nog niet in dit topic, dacht ik: http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=768390 Hij krijgt een 9 en wordt dus zeer positief ontvangen.
iemand em in utrecht ergens zien liggen? MM,frs,dixons?? geen zin om voor niets 40 km voor niets te rijden
Potverdikkie. Ben begonnen aan de World Tour en het is vet hoor. In het begin is het nog veel te makkelijk maar al bij de toernooien waar je een rank van 200 voor moet hebben wordt het leuk. Net een wedstrijd tegen Federer gespeeld met 12 keer Deuce in de winnende game, ongeveer 6 matchpoints aan beide kanten. De AI is gewoon geweldig in deze game. Iedereen die TS2 beter vindt moet dit spel maar eens een paar uur gaan spelen, want de AI weet je keer op keer te verrassen en het op het verkeerde been te zetten. Bij 1 bal klapte ik zelf voor de computer, zo mooi was ie.
Ik me echt rot lopen zoeken in Den Haag vanochtend, was net te vroeg denk ik (11:00 uur). Maar ik heb hem gelukkig gevonden De World Tour is inderdaad zeer makkelijk in het begin. Tot ik rank 200 werd, verloor ik echt amper een punt. Ben nu rank 182, maar nu schroeft de computer het niveau flink omhoog. Echt lange rally's, punten moet je echt verdienen. Ik heb dus ook al een keer verloren van Hantuchova, een matchpoint gehad, maar ik had maar weinig controle in de rally. Ik ga eerst ff meer trainen, want mijn volley was nog bedroevend slecht. Online ook al 7 potjes gespeeld, 6 gewonnen, dus dat gaat goed Maar echt een heerlijk spel hoor, kan hem iedereen aanraden