Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Tijd voor wat nieuwe (zwaar) indrukwekkende screens:

Uncharted: Drake's Fortune

Ho...ly shit :eek:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Lekker eten (behalve Sushi dan) :D

en de mensen zijn best relaxed

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Excess-Denied : Wat dacht je van hele mooie meisjes :cool: :+

4. Cybercon

Cybercon Guest

Ach het is maar waar je op geilt :+ Dead or Alive babes, mij niet gezien :emo:

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    ok ok jullie hebben een punt, lekker eten (hoewel ik persoonlijk meer van Chinees en pizza houd maarja) en leuke meisjes!

Ontopic:
    Dat zijn idd sfeervolle screens, jungle doet het altijd goed althans bij mij!

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat jouw invulling is van het begrip "mooie Japanse meisjes" :emo:
    Mja ik zal kappen met de offtopic klets ;)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Sony heeft idd dit en dat gezegd. Maar het is denk ik toch wel een feit dat de BC van ps3 beter is dan die van xbox 360. Dus ze mogen gezegd hebben wat ze willen, ze hebben beter werk vericht dan xbox 360(daarbij, alle ps1 games zijn wel zowizo BC he!)
    Waar lees je dat?

Tuurlijk, ik ben ook maar een mens. Maar ik heb ook al heel dikwijls gelijk gehad. In de toekomst zullen we nog zien he, of ik gelijk heb over de ps3 of niet. Maar swat, van mij moet ps3 niet "winnen", xbox 360 mag ook nummer 1 zijn van verkoop,... zolang er maar op beide consoles massa's exclusieve games zijn, en dat is er voor beide consoles. Microsoft heeft meer third pary exclusive games(second party) en Sony heeft heel veel first party uit eigen huis.

Ja, kan ik niet veel op zeggen natuurlijk. Maarja, ps3 moet ook de games hebben natuurlijk, en op het moment hebben ze niet zoveel games als 360, wat superlogisch is. Maar ik geef ook toe, dat ik dit jaar jaar zowizo xbox 360 verkies boven ps3. Het wil niet zeggen dat ik ps3 "verdedig" hier, dat ik xbox 360 negeer. Helemaal niet. Maar ik denk dat voor mij persoonlijk 2008, een fantastisch gamejaar gaat worden, en met name vooral ps3 games. Omdat dan al mijn lievelingsgames uitkomen(vervolgen). Maar ook dit jaar zijn er een paar games die enorm gaan zijn denk ik. Zoals Heavenly sword, en Uncharted(damn wat een graphics, geweldige plaatjes Cybercon!!!),... Dus voor mij is het heel simpel gezegd. Ik hou van beide consoles, maar ik weet gewoon nu al, dat ik uiteindelijk meer ga houden van ps3. Tenzij mgs4 ofzo exclusief naar 360 ineens zou komen, maar dat zie ik niet gebeuren:+ .

Nogmaals: Vette plaatjes van Uncharted :).

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    *gaap* Jonges worden jullie soms niet moe van al dat gediscusieer, en eindeloze getyp? Ik weet dat een forum daarvoor is, maar het valt me op dat veel van de onderwerpen waar jullie posts/qoutes over gaan best vaak over hetzelfde gaan (best saai om te lezen :+ )...als het nu niet zo koud was geweest zat ik op me balkon.

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Worden we het toch nog eens. :+

10. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
  11. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Excess-Denied
    ik be het helamaal met je eens maar er zijn van die mensen die er over moeten discuseren weet je.
    en dat is zo erg nog niet dus vermaak jezelf met die onzin en doe maar wat je niet laten kan.
    als er maar iets nutigs komt te staan waar ikover kan mee praten vind ik 't goed

12. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dan niet echt de goede threadt om te lezen voor je.
    Kijk eens goed naar de titel

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :+ Het was naar bepaalde personen gericht dude, niet naar alles in deze topic zelf ben ik hier namelijk ook vaak tevinden en vind het vaak hilarisch om te lezen, maar het was dan ook meer een vraag of ze dus welis zoiets hebben van 'damn ik ben moe van het typen, of doorhebben dat sommigen keer na keer hetzelfde zeggen. :9

14. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Excess-Denied zeik dan niet zo damn

mare iemand moet het doen toch of niet

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    sooooo :lol:

...zouden wij later ook zo erbij zitten (http://www.youtube.com/watch?v=ofM11nPzFo0) jij vast wel...

ps. je bent net nieuw hier gedraag je eens

xxx
    :emo:

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  16. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Newbies moeten nog respect hebben :)

:+

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb ook dikwijls gelijk.

Het aanbod van Wii games is natuurlijk helemaal belabberd en toch verkoopt die console zoveel beter dan de PS3. De PS3 gaat gewoon niet zo goed als de PS2 en zal dus niet meer die dominante positie gaan innemen. Tot die conclusie mag je zo langzamerhand wel komen toch?

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nou om toch nog even wat zinvols aan deze topic te besteden post ik maar wat screens van Warhound (ja die jungle shooter van Techland, wat dus mooi in de jungle sfeer past van de screens die cybercon poste hierboven!)

Hier kan je de rest vinden klik

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina