Haha lol, ieder zijn eigen rijstijl natuurlijk!
Ik heb mijn rijstijl nóg wat aangescherpt, nu houd ik me altijd aan de snelheid!:b: Hawaii behoort tot Amerika, en op elke snelweg in Amerika mag je maar 60 MP/H, wat hetzelfde is als 100 KM/H.
Wat wel leuk is, is dat je overal in Amerika niet hoeft rechts te houden, linksplakken is geen probleem, en je mag ook lekker rechts inhalen. In TDU hou ik me precies aan die verkeersregels.
@ Triple X, aha, dus jij hebt de demo. Het schijnt toch, dat de auto's in de demo bagger rijden, veel minder goed dan in de volle versie?
Als ik met motoren rijd, dan wordt het een ander verhaal natuurlijk, dan kan ik me gewoon niet inhouden!!
Ik heb nu ook de Chrysler 300C geruild voor een zwarte Cadillac CTS-V met zwart interieur.
In het begin vond ik dat een ^^^^^^auto, maar nu vind ik hem heel lekker! Schitterend geluid, en als je niet alles uit hem haalt valt dat onderstuur hartstikke mee.
Ik heb vandaag ook met mijn Mustang en Cadillac naar Oahu Raceway gerden, zodadelijk ga ik dat met de Gallardo doen.
Oja, en over mijn rijstijl, ik schakel niet op het maximale toerental over, ik schakel vroeg en soms dan laat ik het geluid lekker horen.
Klik om te vergroten...