Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

1. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    tot hoever gaan die stats?
    weet ik een beetje hoeveel ik moet trrainen

2. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    geweldig spel vanmiddag gehaald bij de music store vind deze stukke leuker dan top spin 2 :)

3. mark8925

mark8925 Guest

niemand in utrecht geweest?=(

4. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    hey mark nee ik niet sorry

maar ga jij hem kopen ??]

dan voeg ik je toe aan mijn friendlist kunne we een keer tegen elkaar :)

morgen komt die officieel uit dus dan vind je hem cker :)_

5. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    FRS nieuwegein heb ik hem gehaald :)

6. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, die is inmiddels dicht... |:-

Dan maar maandag (ben van t weekend niet hier)

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    FRS Oudegracht Utrecht had ze volop.

8. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook! Hoe vet. Gekocht bij Free Record Shop, hij lag nog niet in de schappen > ik vragen > mocht k 'm kopen :)! Heerlijk spel, World Tour is in het begin wel makkelijk ja, maar nu ik rond rank 170 zit wordt t al wat pittiger. Een aanrader, dat zeker.

9. copur

copur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar punten:

De graphics en sound zijn super, spelers serveren en slaan hun forehand en backhand net als in het echt.
    Alleen als het neerkomt op gameplay ben ik een beetje teleurgesteld. Het lijkt alsof ze niet zoveel veranderd hebben, behalve dat je af en toe op het verkeerde been wordt gezet tijdens een rally. Het blijft puur een arcade spel. Je kunt nog steeds duikend de meest onmogelijke ballen terugslaan, dit neemt veel weg van de realisme. Je slaat constant keiharde crosscourt ballen maar nog steeds heb je geen direct winner. Passeerballen zijn ook haast onmogelijk omdat je de bal niet precies kunt plaatsen waar je het wil, bijvoorbeeld langs de lijn. Daarnaast heb je zelden unforced errors.
    En online kan je echt gefrustreerd raken als je niet de juiste speler kiest. Vooral spelers die erg hard kunnen slaan zijn moeilijk tegen te spelen, zoals Nalbandian bijvoorbeeld.
    Maar wat ik wel vet vond is het feit dat je channels hebt waar je live wedstrijden kunt volgen van andere personen, zowel enkel als dubbel spellen.
    Ook vind ik het minder dat ze maar 7 dames in het spel hadden. Ik had toch erg graag Serena Williams, Henin en Clijsters erin willen zien.
    Misschien kan je later wel spelers downloaden, want er is ook nog een optie marketplace in het spel, dus downloadable content.
    En World Tour heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat zal wel goed zijn.
    Naar mijn mening is TS2 een stukje realistischer dan VT3, maar beide spellen hebben hun eigen sterke punten.

Als een echte tennisfan geef ik het spel een 7.5, maar als een gamer die puur voor de fun speelt een 8.5.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  10. mark8925

mark8925 Guest

koop hem morgen wel :)

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben ook met world tour bezig. Nu 184e. Wilde een potje online spelen alleen komer niet echt uit. Kom steeds in wedstrijden terecht die dan net beginnen :confused:

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb vandaag een aantal potjes online gespeeld met Hingis en Hantuchova. Van de 18 heb ik er 16 gewonnen. Bij de vrouwenranglijst stond ik 2e bij Trueskill en 1e bij het aantal wedstrijden winnen. Maar jah, zoveel mensen staan niet in die ranglijst. De meeste spelen met mannen. Heb pas twee potjes met mannen gespeeld (Nalbandian en Haas), en 2 keer nipt gewonnen. Maar morgen ga ik eerst weer verder met de World Tour

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Sta nu 109e. Kan haast niet stoppen, echt vet die world tour!

14. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta 46e ofzo.

Maar de Grand Slams zijn wel heel teleurstellend en karig. Je begint in halve finales en dan maar tot de 4 games :mad:

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, dat is dan wel jammer! Tot nu toe vind ik het wel leuk :)

Edit; Je kan volgens mij bij opties instellen op het hoofdscherm hoeveel games je wilt, weet het niet zeker!

16. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Net met 3 anderen online gedubbeld, echt fantastisch!

Zitten helaas wel wat foutjes in.
    Zo scoorden wij een punt maar was het een let? En een van ons had lag, dat ziet er heel raar uit, hij sloeg vaak ballen terug die al achter hem waren.

17. mars15

mars15 Guest

Net voor het eerst de demo gespeeld van VT 3. Wel mooi grafisch enzo. voor de spelers in close-up. Speelde op me computer scherm. Rally's zijn op zich ook wel leuk. Alleen jammer dat ik bij elke slag bijna de hoek in val.

Voor de rest is dit wel beter kwa namen enzo dan topspin 2. eerst topspin 2 nog meer weer een tijdje spelen en uitspelen. dan haal ik deze nog wel een keer.

voorlopig haal ik toch geen nieuwe spellen meer eigenlijk, tot forza 2. ga eerst lekker al die oude spellen nog eens uitspelen

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat is gewoon een questie van oefenen, toen ik het voor het eerst speelde bakte ik er ook niks van aangezien ik nooit virtua tennis gespeeld had. En nu sta ik hoogste van de nederlanders in de online rankings met iets van 30 gewonnen en 1 verloren wat van een of andere chinees was die ongeloofelijk lagte en ik zag ze mannetje dus nie lopen maar toch kwam de bal terug lol.|:-

Zitten wel wat bugs in trouwens hebben jullie nooits gezien dat de bal af en toe 2 keer stuiterd en dat er dan gewoon doorgespeeld mag worden?:p Heb ik paar keer gehad online dat ie toch ech 2 keer stuiterde bij de tegenstander mja.

Ik zoek trouwens nog een goede dubbelpartner om ook bij de dubbelranking hoog in de ranking te komen:) Aangezien er amper mensen in me friendlist virtua tennis doen of ze er niks van bakken:mad:

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb het spel sinds gisteren! :)
    Gisteren echter stage moeten lopen, en was pas 23.00uur thuis. Heb dus even snel een partijtje gespeeld van 3 games en 2 sets.
    Uiteraard met Nadal! En Hewitt als tegenstander...

Heerlijke game is het...

Ook snel een Career opgestart, en bezig gegaan in de Tennis School!
    Nog niets gespeeld daarin, dus doe ik vandaag maar eens.
    Kun je straks net als in TP, dingen kopen als nieuwe Shirts, Rackets en schoenen?

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Je unlocked die spullen ja, je hoeft ze alleen niet te kopen.

Ben nu 93e, heb vanmiddag eventjes de tijd maar vanavond een feestj, ook gezellig :p.

En hoe zit dat met dubbel online spelen, heb je 1 vaste teampartner of kan je het met meerdere doen?

Deel Deze Pagina