The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    oja natuurlijk :D thanx man! heb m net gevonden... was echt zwaar vergeten dat die daar in zat :9. thanx
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan dus wel gewoon daar komen he! zonder eerst de grot in te moeten gaan... maar je hebt er weinig aan, want je moet met die missie eerst een lijk checken in de grot
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mij Oblivion aangeschaft + het Guide boek.

    Zaterdag krijg ik hem... Heeft iemand tips met het kiezen van personages/ervaringen?

    en wat zijn Major en Minor skills ofzo?
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap echt nog steeds niks met Oblivion, ik sta voor de Emperial city. Wat zou ik nu moeten doen?
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja t ligt eraan wat je zelf wilt heh ;) wil je een warrior is een Orc bijvoorbeeld goed, voor een thief een wood elf en bijvoorbeeld voor mage een dark elf, moet je even lezen in het boekje, staat bij elk ras waar ze zo een beetje goed in zijn

    Major skills zijn de skills die je in het begin kiest, waar je dan standaard ietsje beter mee zult zijn, de Minor skills zijn dan iets lager, maar valt ook gewoon te trainen!


    dat was dus ook mijn eerste reactie toen ik begon met spelen :+ ik begon de wereld te verkennen en zien wat er maar ging gebeuren, in t begin is het nog beetje moeilijk te snappen, je kan quests gaan doen of je kan gewoon op pad gaan... kan niet echt zeggen wat je nu zou moeten doen, dat ligt helemaal aan je zelf ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    en major skill als je daarmee ong 8 keer omhoog gaat ga je level up dus moet je goed kiezen wat bij je past ;)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat meteorwings zei ik zou een personage kiezen eentje die je zelf leuk vind en welke class je gaat spelen.

    Major en Minor skills:
    Major skills zijn de skills die ervoor zorgen dat je personage een level omhoog gaat als je 10lvls van de Major Skills hebt gehaald.
    Hier zou ik dus voornamelijk skills in kiezen die je niet zo snel lvl'd met gewoon vechten en rond lopen in het spel. Dus meer Skills waarvoor je moet Grinden en zelf kan bepalen wanneer je ze wilt lvl'en.
    Als bijvoorbeeld 10 lvls van een skill trained die 1 bepaalde Attribute helpen. Krijg je het maximale aantal Stat points die je kan krijgen bij een level. En je kan maximaal Attributes stat points aan toevoegen.
    (maar dit zal waarschijnlijk wel uitgelegd staan in je guide)
    Wel een tip bij het kiezen van je Major skills als je geen pre-made Class kiest.
    Ik zou gaan voor:
    Alchemy/Conjuration/Mysticism
    Armorer
    Illusion
    Alteration/Restoration

    En eventueel:
    Speechcraft
    Marksman (alleen als je geen bow gebruiker word)

    Dit zijn namelijk skills waarvoor je ff stil kan gaan staan om te levelen en het maximale uit een level te halen. Door de andere skills te trainen die best snel omhoog gaan.
    Als je bijvoorbeeld kijkt naar Athletics deze skill kan je geen controle over hebben wanneer je wilt dat die lvld want die doet et zowiezo al als je gaat rond lopen.


    Bij het kiezen van een Birthsing zou ik voor ''The Thief'' gaan want die geeft je +10 in Luck dat erg handig is want Luck is een moeilijk te trainen stat. Aangezien er geen skills aanvast zitten.

    --

    Zelf ben ik nu van plan een nieuwe char te beginnen:

    Een Breton

    Met een eigen gemaakte Class
    Attributes:
    Strenght
    Luck

    Major Skills:
    Alchemy
    Alteration
    Armorer
    Conjuration
    Illusion
    Marksman
    Restoration

    Birthsigh: The Thief

    Hoewel ik nog niet helemaal zeker ben of ik wel een Breton wordt maar ik kijk gewoon hoe ze eruit zien en beoordeel daarom. (Hoewel et me opviel dat een Breton veel sneller magic gebruikte dan mijn Dark Elf.)
     
  8. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een beetje rond lopen dingen ontdekken, mensen aanspreken, krijg je quest die je eventueel gaan doen. Je kan al opdrachten gaan doen.

    misschien heb je hier wat aan nu of later: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Quests
     
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor de info. Maar als deze termen..
    Alchemy
    Alteration
    Armorer
    Conjuration
    Illusion
    Marksman
    Restoration

    Moet ik echt even opzoeken wat het betekend. Sommige snap ik wel, maar niet allemaal.
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Alchemy = alchemie = je eigen apotheker zijn
    Alteration = verandering
    Armorer = smid
    Conjuration = daar weet ik zo gauw de vertaling niet van
    Illusion = illusie = illusies opwekken
    Marksman = scherpschutter = vaardigheid met pijl en boog
    Restoration = restauratie = helen van jezelf dan wel anderen
     
  11. Ash

    Ash Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Conjuration is het oproepen van Daedra.
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Komt uit latijns en betekend lettelijk "iets samen zweren". Al wordt het in dit spel meer gebruikt als 'oproepen'

    Hiermee kan je gewoon dingen 'oproepen' zoals beesten die je helpen, of wapens of armor enz
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zou een update gisteren verschenen zijn, is die voor de Europeanen ook beschikbaar?

    Enkele impressies van een teamxbox forum lid:

    http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=515020
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Die update zit bij de Shivering Isles download... Geloof ik!
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gisteren inderdaad een update, startte het spel alleen op om foto's van m'n character te maken (voor dat topic wat hier nog ergens rond hangt) maar zal er volgende keer even op letten want die gast hierboven klinkt wel erg positief. :)
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    jups heb net ook de update gekregen, niet alleen de achievments zijn er bij gekomen... maar ik merk ook dat de glitch van het '' items kopieeren '' eruit is gehaald! in ieder geval, bij mij lukt die niet meer, en ik doe het precies, zoals ik altijd al deed... maar nu doet die t dus niet meer :9
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ja dat merkte ik nu ook... is er nog een andere manier eigenlijk om te kopieeren? doet de glitch van die gast met het oneindige geld uit het talos plaza district het nog?
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Waren die niet al een hele tijd geleden eruit gehaald? :x
    Iig mij maakt het niet uit want ik gebruik ze toch niet, en weet niet eens hoe je ze kan doen.

    Vind wel irritant dat sommige quest items maar in mijn inventory blijven zitten terwijl ik ze al lang voltooid hebt. Iemand enig idee hoe ik die eruit kan halen? :mad:
     
  19. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina