Vind ik niet, vind unreal nog steeds 1 van de beste serie. En ik vind unreal de beste online game, en UT2004 is tog al 3 jaar oud en nog best veel mensen spelen het. En ik denk als UT3 eraan komt dat het weer vollop gespeeld zou worden.
OK dus je komt jippie, lekker Sander het gaat goed Ik heb nog nooit een screenshot van het spel gezien of een ander deel gespeeld
Onze ervare UT speler wordt ook team leader voor het UT team. Ik schrijven kan al. lol Ik heb zojuist een filmpje gezien van het spel maar ik denk dat ik voor Halo 3 ga (lees: ik ga voor Halo
de beta komt eraan, en dan UT.. ik ga halo3 zeker kopen, maar welke van de 2 ik ga masteren weet ik nog niet
Je weet niet wat je mist, echt een super spel. Ik zal hem zeker kopen als ik jou was, als je van snelle actie houd en een game met een hoog nivue moet je zeker UT kopen. Beetje quake achtig.
Jongens Sander zegt altijd: Dat is een vet spel die moet je kopen en dan zeg ik wanneer komt hij uit. Sander: hmmm na de zomer vakantie! Als ik ga kijken kan ik niet meer w88.