Castlevania: Symphony of the Night

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zifnap, 19 mrt 2007.

1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, het bleek dat ik al op Enhanced speelde, Original is nog lelijker. Ik vind dat dat oppoetsen toch wel een stukje beter kan hoor, achja, ik koop hem toch niet :).

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat valt er dan verder op te poetsen behalve de reso (om de boel strak te trekken) ? Als je meer wilt gaan aanpassen hebben we het over remaken in plaats van poorten....

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind de enhanced versie er anders best goed uitzien, zeker als je een stukje verder bent. Werd best verrast door die ontzettend grote half-doorzichtige schedels.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Skull Lords :cool: (ik heb een Relic aanstaan die de namen van je tegenstanders weergeeft....dus zodoende weet ik hoe die dingen heten ;))

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    wordt even gefrustreerd van dit spel, is het een platform game ofzo. Ik bedoel, na 30 pogingen kon ik eindelijk als wolf zijnde over de brug, die steeds zou instorten. Kom ik links en dan kan ik niet hoog genoeg springen bij een stukje met medusa hoofden :confused:

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Wacht gewoon tot je de dubble jump hebt, dan is het een eitje.

Hoeveel uur ik erop heb zitten, goede vraag, 4 ofzo? Kan later nog wel checken, ben nu aan het werk.

7. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    net gehaald,
    vette game..
    castlevania games rulen;)

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja zoiets zou je verwachten, maar dan weet ik niet waar ik anders naartoe moet :p. Die magische balken, moet je daar een item voor gebruiken ?

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bij de save file zie je een teller met ook %-verkend staan... alleen moet je bij de tijd nog iets optellen omdat je (neem ik aan) wel eens dood bent gegaan en stukken dubbel hebt gespeeld.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind hem er anders prima uitzien, beter dan ik verwachtte eigenlijk

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kan deze game nog beter in het zonnetje gezet worden dan weer bijna even goede reviews te krijgen als tien jaar geleden?

Gamespot heeft zijn review over C:confused:otN uitgebracht en ze zijn er ontzettend positief over. Een dikke 8.5! :thumbs:

Gamespot C:confused:otN review.

"Symphony of the Night was an amazing adventure back in 1997, and even after 10 years, it's still most definitely worth playing."

Het enige nadeel vonden zij dat de "ge-update" graphics iets verder hadden kunnen gaan. Een reden waar ik me ergens wel ik kan vinden. Verder veel lof en er wordt geeindigd met de opmerking dat deze XBL game misschien wel de meeste bang-for-buck (waar voor je geld) heeft tot nu toe. Helemaal mee eens en zeker iets wat ik niet kan zeggen van sommige andere nieuwe XBL releases die mij eerder het gevoel geven dat ze van mij als consument zoveel mogelijk geld moeten aftroggelen voor weinig inhoud.

Ik hoop dat C:confused:otN het begin is van een goede trent op XBL. :)

EDIT:

En een vette 9 van Eurogamer! Een inspirerende review trouwens.

Click.

12. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die ken je kopen bij de Library, als je die heb gekocht moet je ook een map de bij kopen als je die nog niet heb.

Op die map kan je plekken zien waar je nog niet ben geweest en dan zie aan de linker kant van de map een donkerblauw stuk waar je nog niet ben geweest en die gaat naar boven, daar moet je eerst heen.

13. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb 80% van de map explored nu. Iets meer dan 4 uur op de klok, dus plus het herspelen van wat stukjes komt dat op 4:30 uur uit ofzo. MAAAR, hoe kan het nou dat als je Richter verslaat dat hij niet saved!? hoe kun je dat dan ooit exploren, en hoe kom je dan in de inverted castle?

14. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler.

Je moet de "Silver Ring" en "Gold Ring" hebben, equip ze allebei en dan moet je naar de grote klok toe. (Waar je Maria voor het eerst tegen kwam)

Als je die Silver Ring en/of Gold Ring nog niet heb dan moet je even verder de map door zoeken.
    Let wel sommige plekken staan niet op de map aangegeven.

PS: Dit moet je doen voor dat je tegen Richter gaat vechten.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    FF de demo verder gespeeld :D well chille game fuck die zweep ofzo wat het maar is zo'n zwaard is veel vetter :cool:.

16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Thanks voor de tips, dan ga ik maar eens verder zoeken.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb je ook al de arena gehad in het eerste kasteel? Daar vind je o.a. een shield rod en een blood cloak. Ben nou op 3,5 uur speeltijd en heb... rond de 50% verkend. Volgens mij heb je wat overgeslagen jongen. :9

18. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ja daar ben ik al een hele tijd geleden geweest. Denk niet dat ik zoveel overgeslagen heb, behalve misschien een stuk bij het water. Daar is ergens nog een stuk waar ik niet in kom, misschien is dat wel groot.

19. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    OK dan, nu ben ik wel in die inverted castle. Is er nog een mogelijkheid om terug te gaan naar de gewone om de paar laatste stukjes nog te verkennen?

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb nu 4:41 gespeeld en ben level 21, maar er zijn toch wel wat minpunten.

Zo heb ik net een vleermuis achtig monster gekild, en dan denk je van "nu krijg ik iets dat ik in een vleermuis kan veranderen" nope, onderin kilde ik een water monster maar ik kon niet in het water lopen. Is er iets mis met mijn versie ? Ik vind het verder ook vreemd dat ik er gewoon een uur over heb gedaan om te levelen van 18 tot 19 :confused:

Deel Deze Pagina