Heb ook te horen gekregen dat ik er (bijna) zo goed als 1 morgen binnen krijg.. Moet dan alleen nog wel de stad in om accesoires te kopen.. Jammer dat een 2e Six-Axis zo duur is, had er liever een spel voor gekocht ..
Dat heeft natuurlijk z'n redenen. Zijn we al vergeten dat er in de SIXAXIS een standaard accu in zit? Bij de concurrenten dien je deze zelf aan te schaffen. Overigens is het een lithium-ion accu welke lang meegaan
Ach jongens, jullie zijn allemaal geklopt lees hieronder maar,21-03-2007 is de datum waarop de eerste ps3 is verkocht, in belgië nog wel. Mooi gebaar van sony overigens....pet af....
Ook wel jammer want ik koop liever een nieuwe accu, mocht de controller kapot gaan, dan dat ik em moet opsturen en een maand ofzo moet wachten.
demo's zijn gratis.. om even terug te komen op mijn vorige bericht: er zijn eergister toch wel PAL PS3's verkocht heb ik vernomen
(aantal uurtjes verder... :{ maargoed) https://account.np.ac.playstation.net/accounts/register/reg_explain.vm Asje :b:
Sta morgenochtend vroeg voor de deur. Kan echt niet meer wachten. Zal morgen wel wat pics en bevindingen posten.