Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Tja;) Zo af en toe ben ik eens aan vernieuwing toe, maar die RUF Rt12 ga ik nu nog niet wegdoen hoor.:)

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jup heb ook gehoord dat de Ruf Rt12 en de Lamborghini Murcielago zowat de enige zijn die echt klinken zoals in het echt.

In dat stadium kom je makkelijk met een motor. Je gaat naar de zuidkant van het stadium waar die parkeerplaats is. En dan moet je je voorwiel omhoog trekken om op die rand te komen en dan kun je erin. Maar er is maar weinig te doen daar :9.

Klein typfoutje of bedoel je echt 100000km???!!! Dan zul je nog wel een jaar bezig zijn! :9

Naja ik ga zo maar weer eens los met mijn Gallardo SE, het blijft samen met de Ninja ZX-10R de beste voertuigen in het spel voor mij. \o/

3. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup klopt als je er bij wilt moet je me maar ff toevoegen dan stuur ik je een invite ;)

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb mn raam niet bij elke auto open, reed er laatst in 1(kan ff niet meeropkomen welke het was) maar daar zat een hele irritante ruis in.

Vanmiddag Ford GT 40 gekocht en maar ff een stage 3 erover gegooit.
    wat een monster zeg_O_ en dat geluid:eek: dat is een auto waar je het raampje bij openzet

en nog ff een vraagje: heeft het in een club zitten nog een speciale functie ofzo, of is het gewoon voor de lol om een beetje lekker te karren met elkaar?

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  5. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een club, Champions Only NL

Wil er best een paar die hards van dit topic in hebben! Heb je meteen die achievement! Mn gamertag is t zelfde als mn forumnaam, als je me eerst wil toevoegen!

6. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet niet of het anders speelt ik hem hem niet op de xbox XD

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Haha vriend, ik bedoelde idd 10000!:lol:

Thanks voor die stadium tip trouwens, zal het zometeen ff proberen.:)

Die met die irritante ruis, dat zal wel de Nissan 350Z Nismo S-Tune zijn, daarbij heb je bij 100 KM/H en meer een uiterst irritante fluit, die je ook (in mindere mate) met het raam dicht hoort.;)

P.S.: Heb daarnet in 2 uur meer dan 200 KM weggetrapt, in een cruiseritje rond het eiland met de RUF Rt12!_O_

Bij vertrek stond de teller op 331 KM, en bij terugkomst op 540 KM, dus 209 KM gereden!!!\o/

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    neej wat niet de nissan, heb daar nooit in gereden...

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Of was het de Saleen Mustang of de TVR Sagaris, die hebben ook zo'n ruis, alleen die klinkt móói...!_O_

P.S.: Ik heb de RUF verkocht, en ik heb nu in de garage van de Wainaeaianae Haven Of Peace:

Audi A3 3.2 quattro DSG (Mauritius Blue Pearl Effect, standaard Audi A3 vijfspaaks wielen, rood/zwart interieur, niet getuned)

Dodge Viper SRT 10 Convertible (Red, standaard vijf-dubbelspaaks wielen, zwart interieur, niet getuned)

Kawasaki Ninja ZX-10R (Metallic Flat Raw Titanium Silver, level 3 getuned)

Allemaal fantastische auto's!! Ehm, en motor natuurlijk!:thumbs:

Die Kawasaki, wát een motor! Die tuning was het echt dubbel en dwars waard. Standaard is ie al geweldig, maar getuned...!\o/

En die Audi, het is een automaat, dus zo rijd ik hem ook, met gearbox op automatic. Het stelt mij zeker niet teleur, hij schakelt wel bij het maximale toerental, ook als je rustig optrekt, maar hij vindt het best als je hem bij 130 KM/H in z'n zes doet, zolang je maar niet gas loslaat.:9 En hij schakelt heel snel, en als je het niet te vroeg doet kan je ook zelf schakelen!:) En het beste, het is zo heerlijk relaxed, zo'n automaat!!_O_

Die Dodge en Kawasaki schakel ik natuurlijk wel op manual.:)

In welke kleur heb jij die Kawasaki, AntraXxX?:)

Ik hoop dat in carpack 4 de Lambo Murcielago Roadster komt, want de Gallardo Spyder is het toch nét niet.:{ Heeft iemand al info over carpack 4?

Ik wil ook wel dat de nieuwe Dacia Logan MCV in TDU komt. En dan het liefst de sterkste diesel, de 1.5 DCi 105 PK, en de meest luxeuze uitrusting, de Laureate.:) Mooie auto is dat, ondanks dat ie zo goedkoop is!:thumbs:

Oja ben in de stadium gekomen... Is wel grappig, en ook die parkeergarages daar, die zo omhoog krullen, zijn leuk. Ofcourse een bookmark gemaakt daar.:)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  10. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb mijn MV Augusta F4 Tamburlini op de Trade gezet voor 1 miljoen. Ik heb er 1200 kilometer op gereden, misschien dat iemand interesse heeft? Moet je maar ff kijken. Als je hem koopt komt volgens mij het aantal kilometers gewoon op jouw naam te staan als ik me niet vergis.

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan

Haha daar gaan je 10000km met je RUF Rt12 :9.

Gaaf dat je nu ook die Kawasaki hebt getuned, die stage 3 tuning is het misschien wel 3-dubbel waard voor mij.
    Wat een gruwelijke motor, die gewoon zo f*cking snel optrekt, en dan dat geluid!!! _O_

Ik heb hem overigens in het standaard groen. Maar zilver of zwart staat hem ook erg mooi hoor!

Haha, in het stadium is het best grappig ja, die parkeergarage wat omhoog krult. :9
    Ook grappig is om in het stadium op de tribune's te rijden.
    Met een motor kan je dan wheelie'end van tribune naar tribune gaan, je moet hierbij wel een wheelie trekken omdat er tussen de tribunes een aardig gat zit. :9

Ik heb gisteren mijn huiswerk al lekker gemaakt, dus nu in het weekend heb ik aardig wat tijd om wéér los te gaan met mijn ZX-10R en Gallardo SE!

@ Snike888, waarom zo duur voor die motor? Augusta Tamburini + stage 3 tuning kost volgens mij zelfs nog onder de 200.000. Of denk je dat die 1200km hem zo duur maken? :9

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  12. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees op internet vaak dat je als je een auto of motor koopt met kilometers er al op, dat ze dan bij de koper zijn gemaakte kilometers opgeteld worden. Dus zo zit je eerder aan je 8000 km achievement.

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nee dat is gewoon hardstikke onwaar. Ze blijven wel gewoon op de teller van de motor/auto staan. Maar ze tellen niet mee voor de totaal gemaakte kilometers zodat je dus zo aan die achievement zit.Omdat jij ze simpelweg niet hebt gemaakt die km's.

14. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ok. Hoe haal je dat ding weer van de verkoop af?

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft echt hetzelfde effect als een kiezelsteentje in een knoflookpers doen. Het heeft geen nut!:mad: Ik wil ff zeggen, dat je hem echt niet verkoopt voor die prijs, en die KM's komen er echt niet bij in je statistieken hoor.:):

Hey:)

Tja, ik was een beetje uitgekeken op die RUF:{. Ik wou wel eens iets nieuws, en toen ik die Viper bekeek was ik om, eerst 1x de 180 mph downtown zodat ik de Audi kon kopen, daarna de RUF voor de Viper geruild en van het geld over heb ik een Ninja gekocht, en nog getuned ook! Enne, ik had nog 50.000 dollar over, daarvan kocht ik een '71 Corvette Stingray Convertible, een oranje met groen interieur!:9

Die Kawasaki is idd geweldig, wát een geluid ook! Op level 3 is het eigenlijk net een Ninja ZX-12R, die heeft ook 200 PK en 0-100 in 2.5 seconden!:thumbs:

Hoe kom je eigenlijk op de tribune van dat stadium? Moet dat ook met een motor?:)

Juist.:) Snike888, ik zal de prijs van die motor maar snel verlagen naar 200.000 dollar of zo iets, anders verkoopt ie niet kerel!:b:

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja super hoe de ZX-10R in 2.5 seconden naar de 100km/h schiet!!!

En je komt inderdaad op die tribunes met de motor, simpele wheelie en klaar is kees. Maar met een auto lukt het ook hoor, gewoon goed hard die rand van de tribune rammen en dan hopen dat je erop komt! :9

17. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    gdvrdomme! waarom zit er een race van een uur in!? Weer 2x 1 uur verneukt! 1x 61.00 (fijn zoveel blauw op straat!) en de 2e keer 60.20!!!

argh! :) Al wel dat ik zo snel bij de 5000 mijl geraak! :)

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol dat is afentoe wel flink genaait ja. Maar dat er een paar lange races inzitten vind ik alleen maar leuk, zo heb je ook eens wat afwisseling.

Maar wat voor een auto/motor gebruik je eigenlijk dan?

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol dat is afentoe wel flink genaait ja. Maar dat er een paar lange races inzitten vind ik alleen maar leuk, zo heb je ook eens wat afwisseling.

Maar wat voor een auto/motor gebruik je eigenlijk dan?.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Maar wat voor een auto/motor gebruik je eigenlijk dan?..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina