Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga er eigenlijk van uit dathet inderdaad 20 GB HDD is en de 120 GB appart verkocht gaat worden ... maar de bundels moeten nog door MS vastgesteld worden volgens mij :)
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Deze had ik een pagina terug al gepost van Fok maargoed :x
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt, maar die plaatjes zijn zo klein ;)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]
    De geruchten zijn waar! De Xbox 360 Elite komt er aan. Het heeft even geduurd, maar dan is de kogel nu toch via de onofficiele weg door de kerk geschoten. De Xbox 360 Elite is een feit! De nieuwe Xbox 360 Elite verschijnt in het zwart en krijgt ook zwarte accesoires. Naast de al reeds aangekondigde 512MB is nu ook de 120 GB HDD onoffiicieel bekend gemaakt. Deze HDD kan je straks ook los in de winkel kopen en mogelijk wordt er een data kabel geleverd zodat je je save games kan overzetten (ik geloof niet in dit gerucht though). De Xbox 360 Elite gaat HDMI ondersteunen en zal in verschillende smaken geleverd worden. Ik wist al ongeveer 6 maanden van het bestaan van deze nieuwe 360 af, maar ik heb mijn kaken hier over stijf dicht gehouden.

    Ik heb zelf nog geen behoefte aan een grotere HDD, HDMI poort of een zwarte Xbox 360 variant, maar de Xbox 360 liefhebber heeft nu weer ene keuze mogelijkheid meer. Zijn early adapptors nu benadeeld? Naar mijn mening niet. De console is fysiek niet veranderd, deze versie is niet beter dan de andere. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je straks geen Halo 3 of een andere game kan spelen, omdat je geen Elite Xbox 360 bezit. Microsoft geeft je een keuze, wil je prece HDMI dan koop je de Elite. Heb je dit niet nodug, dan neem je de premium. Kortom keuzes genoeg!

    xbox 360 elite

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Oke en de adviesprijs is...?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De prijs is nog niet bekend gemaakt. Als dit inderdaad de bundel is:

    [​IMG]
    dan is de prijs dus 523 euro
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als dat de bundel is, dan lijkt de Elite goedkoper te zijn dan het Premium pack want in die bundel zit er zeker meer dan €150 aan accessoires (als het al niet €200) bij (en daar heb ik die accessoieres die normaal bij het Premium pack zitten niet bijgerekend). Dat is imo een fout die MS zeker niet zal maken... (niet dat ik te klagen heb met mn €639 pack voor €439 :+).

    Bovendien zit er op die Elite maar een 20GB HD. Mja, die 120GB HD is dan ook nog niet officieel aagekongdigd ><.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Misschien doen ze het wel bewust om de mensen naar de 360 te lokken ;)

    De 120 GB is onofficieel aangekomdig door deze foto vrij te geven

    [​IMG]

    De prijs en de daadwerkelijke inhoud van de Elite Bundel is nog niet bekend.

    Het Duitse plaatje is van een Surfey ... dus die kan nog worden veranderd
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En om iedere huidige Premium packet bezitter de potentïele moordenaar van Bill Gates te maken ;).

    Niet dat Bill Gates er nog veel mee te maken heeft of dat je de moordernaar buiten Amerika zou moeten gaan zoeken :+.

    Anyway, afhangende van de prijs wordt het een win-win zaak of een win-loose zaak (met het overgrote deel win) voor MS als je begrijp wat ik bedoel.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ik snap het, maar goed ik ben blij dat de kogel door de kerk is :)

    Als ik straks een 120 GB HDD nodig heb dan haal ik deze wel ;)
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch voor de ELITE. Ik zal de gewone maar verkopen dan..
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ach ik wacht nog ff af .. tot de officiele bundels bekend zijn gemaakt ;) ... misschien koop ik straks de ELITE ... dan heb ik 3 xbox 360's :)
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik mischien ook,op een voorwaarde.
    Fardo jij zei een paar posts terug,dat je niet geloofd dat er een datakabel komt.
    Zodat je je saves kan overzetten van je 20 gig hd naar je 120 gig hd.

    Maar hoezo denk jij niet dat die er komt dan?
    Want ik denk persoonlijk dat als je je saven niet kan overzetten veel mensen niet zullen overstappen naar deze "elite version"
    Simpelweg omdat iedereen dan z,n savegames kwijt is,arcadegames etc etc.

    Mvg,
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet het niet het zijn geruchten, dus het kan best waar zijn ... De elite is formeel ook nog steeds een gerucht ... maar als ik dus nu de 120 GB HDD zie ... dan denk ik... waar moet je dan die data kabel inpluggen? Misschien komt er in de spring update een USB oplossing ... maar ik betwijfel het .. maar goed we zullen zien :)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    EEhh wat moet je daar nou weer mee? :{
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1 in elke kamer ;) ... maar goed ik ben een fanboy he 8) .... de Elite zou niet mis staan in onze slaapkamer :D
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoort gewoon bij het interieur. :)
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het overzetten van data kan toch dan ook gewoon met die Datel Xsata oplossing?

    die 120 Gig HD wil ik toch wel hebben.....
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan :)
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ik dat appraat ga kopen. Misschien nog wel een keer die grotere HD. Aan HDMI heb ik zelf niets en ik vind zwart met een groene circel eigenlijk helemaal niet mooi...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina