Welke ontwikkelaars stappen over? Een game als DMC4 ofzo, was zeker te verwachten, we hebben het over Capcom he... Of had je het over anderen? Want dat is logisch. Hetzelfde geld nu voor xbox 360 ook. Microsoft die duidelijk gezegd had Bioshock exclusief(geen tijd, maar echt exclusief, daar hebben ze op gehamerd) voor 360 ging zijn. Maar nu blijkt het een tijdje te zijn, en achteraf gaat de game ook zowizo naar ps3... Dus ga jij nu huilen? Want Microsoft heeft gelogen man, gelogen! Fuck neee, oooh neee, je huilt al zoveel als Sony dit en dat gezegd heeft ,wat nu? Microsoft heeft gelogen, hahaahha...:{ Was bye the way sarcasme (duh
), maar zo zie je maar, Sony is niet de enige met praatjes, toch?
Ja, lieg nog maar een beetje. Ik bekijk de verkoopcijfers niet als waarheid..._0/
Man, ik weet maar al te goed wat de verkoopcijfers zijn. Niet geweldig nee, dat is juist, dat heb ik trouwens al gezegd. Maar wat jij niet weet is dat de ps2 het in deze periode niet zo goed deed(feit). Dus daarom zeg ik we zien wel in de toekomst. Want ik kan nu echt nog niet zeggen of de ps3 gedoemd is. Dat kan jij natuurlijk wel, proficiat bye the way
.
Nee? Games als FFXIII, mgs4,... zijn geen hardcore games?
Ja dude, denk jij dat er 50duizend xbox 360 besteld waren met launch met xbox 360? Dude, je bent echt niet slim duidelijk... 50 duizend is gewoon immens veel voor ons...
Oooh, je bent toch heel slim, zelfs zo slim dat je in de toekomst kan kijken, wel proficiat...
Nogmaals, jij bent echt de man dude, jij bent een held gewoon! Jij weet gewoon dat er geen vraag naar is. Dat is super man! Echt, ik ben zo blij voor je, dat is gewoon bangelijk shit man, keep it up!!!
Oké, genoeg geijlt, ik moet dringend Excess-Denied zijn raad gaan opvolgen en minder gaan ijlen, want fuck, we zijn weer goed bezig de laatste tijd...
Anywow, ik ben juist naar een ps3 event geweest
Dus hier even mijn mening:
Resistance: Vet spel. Grafisch belange niet zo mooi als Gears of war, maar het ademt echt sfeer uit, en de gameplay is zeer goed. Nu, ik heb maar even gespeeld natuurlijk, maar qua verhaal leek het ook wel goed te zitten. Maar echt weggeblazen werd ik niet.
Motorstorm: Grafisch indrukwekkend. 12 verschillende voertuigen op het circuit, coole modder,... En de AI is echt heeel goed. Shit, ze hebben me soms van de baan gereden, niet normaal. Maar ik vraag me wel af hoe lang de game me boeit.
Formule 1: Grafisch zeer mooi. En zeker omdat je met 22 F1 auto's op het circuit zit. Wel iets te arcade, maar mij leek het zeker een goede game.
Genji: Verbaasde me eigelijk een klein beetje. Grafisch vond ik eigelijk sjiek! Maarja, het is geen topgame he, daar niet van, maar toch, vond het wel sjiek.
...
En fuck he, daar stond een immens grote tv van Sony(de grootste van Sony). Ik denk de R serie ofzo iets, in ieder geval de duurste. Er was promotie op die tv, en die kostte nog 6000 euro, maar het was verdomme een klein cinemascherm! Zoiets wil ik wel nog hebben!
En op een gegeven moment waren ze daar GT:HD op aan het spelen. Ik zweer het u, qua graphics, niet normaal! Echt fotorealistisch he! Qua gameplay hetzelfde als 4. Maar geloof me,als gt5 komt, gaan we terug weggeblazen worden(he damn, ik kan ook in de toekomst kijken, woohow!)
En over de ps3 zelf(had hem wel al gezien): Ja, heel groot, maar dat ding straalt gewoon klasse uit! Dat ding is gewoon af! en je hoort dat ding niet. Dat is gewoon een mooi monster! ==> mijn mening natuurlijk, maar het is wel een feit dat je de ps3 bijna niet hoort. Dat zever ik u niet!
Besluit: Op dit moment is er nog geen één game waarvoor ik een ps3 koop. Dat is echt zo. En dat is ook logisch voor mij. Ik heb een 360, en daar speel ik fantastische games op, op dit moment. Maar swat, ps3 is gewoon cool, en qua launchgames zijn Resistance, Motorstorm en Virtua fighter 5 gewoon heel goed. Ook nog andere games die op de 360 al verschenen zijn, zijn super, zoals Oblivion. Maar, ik wacht nog eventjes met hem te kopen tot Heavenly sword,... er is. Nu morgen staat hij toch op mijn kamer hoor, daar niet van. Ik ga hem halen met mijn broer zijn geld, maar dat had ik al gezegd.
Maar nu weer iets, mijn broer is weer van gedacht veranderd. Eerst ging hij motorstorm erbij nemen, dan zei hij resistance, nu is het terug motorstorm, zijn definitieve keuze . Tja, mij maakt het niet zo veel uit, ik speel morgen dat game toch kapot. Online moet het echt wel vet zijn
.
Klik om te vergroten...