Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

1. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Erg vet spel! Heb ik een vraag: Ik heb jaar 1 nog niet eens afgesloten in de World Tour en nu al heb ik mijn groundstrokes tot level 8...tot welke level gaat dit eigenlijk?
    Iemand?

2. mars15

mars15 Guest

ik kan dan gewoon opstaan en de rally afmaken, maar het is gewoon niet echt..

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als je duikt speel je het spel verkeerd....

Vergeet Top Spin !

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan loop je ten eerste verkeerd, en ten tweede druk je dan te snel op slaan. Dat werkte bij TopSpin, maar niet bij Virtua Tennis. Je moet eerst je mannetje goed positioneren alvorens je de slag maakt! :)

5. copur

copur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik speel al virtua tennis sinds de dreamcast. En ook al ben je goed gepositioneerd en druk je op tijd en lang genoeg met richting, dan heeft je speler toch nog de neiging om te gaan duiken voor een bal die hij net wil halen.
    Of laat ik het zo zeggen, als jij de rally niet domineert, dan ben jij degene die steeds aan het duiken is. Dat is wel zo. Tegen de computer spelen op very hard is daarom ook niet realistisch.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind het wel meevallen hoor, duik echt amper meer.

7. mars15

mars15 Guest

Oke, ben zondag jarig, misschien misschien toch halen :9 en de studiefinanciering vandaag helpt ook }:]

8. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een wereldgame. Beter als TS1 en TS2 bij elkaar. En voor wie loopt te zeiken over het 'realisme': het is een game. Het speelt gewoon briljant. Kijk al uit naar Sega Rally. Wie weet gaan ze Nights ook nog een keer opnieuw uitbrengen. Mijn favo ontwikkelaar is weer eens goed bezig. Service Games ftw!

9. mark8925

mark8925 Guest

heb em ook vandaag gehaald.. net ff gespeeld(ga zo weer verder ;) ) maar het speelt super.. ik duik ook bijna niet meer :)

10. Hooligan601

Hooligan601 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem heerlijk spelen, probeer nu online wat te doen maar bij mij heeft hij moeite om een speler in quick match te vinden.

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Komt denk ik omdat meeste mensen ranked doen:/ Ik vind steeds binnen 5 seconde iemand met ranked in iedergeval.
    Ksta 5e van de wereld nu :D

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of je 1e kan worden net als ik ;)

Ik sta 1e van de wereld met World Tour. Valt vies tegen nadat het rond positie 180 heel leuk was. Daarna veel te makkelijk.

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Is wel wat lastiger nu:p
    Maar al gestegen naar 4e plek, maar kga nu hockey trainen en daarna uit dus zal wel aardig wat zakken_0/

14. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beat All Male Pro Players
    Beat all Male Pro Players on default settings

Beat All Female Pro Players
    Beat all Female Pro Players on default settings

Won Using All Male Pro Players 20
    Win a match with all Male Pro Players on default settings

Won Using All Female Pro Players 20
    Win a match with all Female Pro Players on default settings

40 Consecutive Rallies 20
    Achieve 40 Consecutive Rallies

--

Moeten deze Achieves in World Tour of kan 't ook in Exhibition?

Btw> Wat is ie vet8) Ben nu iets van Rank 150 in World Tour, en tis aardig pittig.

EDIT: Ik ben er al achter, het kan ook in Exb.

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nu hebben er genoeg mensen ook off gespeeld, dus opnieuw mijn vraag:

Zijn de rally's varierend of kom je veel deelfde punten tegen?

Alvast bedankt :)

16. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu ook sinds vanmiddag. Echt een mooi spel! Ben na een potje oefenen begonnen met de World Tour... Heel erg leuk! Aantal minigames gespeeld om mijn eigen persoon te trainen. Daarna 2 kleine toernooitjes gespeeld, en die allebij gewonnen. Sta nu 207e in de ranking :) Als mensen online potjes willen spelen, voeg me maar toe!

17. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een fantastische game, vooral qua multiplayer!

Het enigste minpunt vind ik de 3th person camera (achter de speler), die teweinig van het ganse veld laat zien zodat soms de bal of zelfs de speler van het scherm verdwijnt zodat je niet meer weet wat je precies aan het doen bent.
    Nu ben je bijna verplicht om de standaard camera met bovenaanzicht te gebruiken waardoor het bijna een 2d spel wordt.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik speel VT ook al sinds de DC, eerder zelfs, in de arcadehal speelde ik het altijd. En feit is dat als je duikt dat je gewoon niet goed staat. Ik duik echt bijna nooit, alleen als het moet. En ik ben toch echt geen wereldspeler. En VT is nooit gemakkelijk geweest op very hard, ook niet op de DC. En daardoor ook niet realistisch tegen de COM. Dat was zo en dat is nu nog zo. Ik vind het niet erg, ik speel toch liever tegen anderen. De WT mode van het spel is voor mij noodzakelijk kwaad.

De game speelt verder als een droom, heerlijk soepeltjes stuur je je speler over het veld. Grafisch is het ook erg strak, heel erg strak zelfs. Topgame, vooral in de MP. Nee, het is niet realistisch, dat was TS2 ook niet. Met die riskshots die online alleen maar gebruikt werden zodat je rally's had die nooit langer dan 5 slagenwisselingen duurde. Nee, dat is echt vet realistisch. VT is nooit een sim geweest, het is een arcade titel, altijd geweest. Lekker zo laten want het speelt lekker en is meer fun om te spelen dan TS2. En ziet er ff een klein stukje beter uit dan TS2 om het zo maar ff te zeggen.

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    hoe is dit spel vergeleken met de demo?

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hetzelfde, hoewel ik het gevoel heb dat het iets soepeler speelt allemaal, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten hoor. Ik heb wel in de full game dingen gezien die ik in de demo niet zag zoals een bal met de zijkant van je racket raken bijvoorbeeld. Ik heb nog niet veel gespeeld maar ik denk dat er wel meer van dat soort dingen kunnen zijn.

Deel Deze Pagina