Ik speel VT ook al sinds de DC, eerder zelfs, in de arcadehal speelde ik het altijd. En feit is dat als je duikt dat je gewoon niet goed staat. Ik duik echt bijna nooit, alleen als het moet. En ik ben toch echt geen wereldspeler. En VT is nooit gemakkelijk geweest op very hard, ook niet op de DC. En daardoor ook niet realistisch tegen de COM. Dat was zo en dat is nu nog zo. Ik vind het niet erg, ik speel toch liever tegen anderen. De WT mode van het spel is voor mij noodzakelijk kwaad.
De game speelt verder als een droom, heerlijk soepeltjes stuur je je speler over het veld. Grafisch is het ook erg strak, heel erg strak zelfs. Topgame, vooral in de MP. Nee, het is niet realistisch, dat was TS2 ook niet. Met die riskshots die online alleen maar gebruikt werden zodat je rally's had die nooit langer dan 5 slagenwisselingen duurde. Nee, dat is echt vet realistisch. VT is nooit een sim geweest, het is een arcade titel, altijd geweest. Lekker zo laten want het speelt lekker en is meer fun om te spelen dan TS2. En ziet er ff een klein stukje beter uit dan TS2 om het zo maar ff te zeggen.
Laatst bewerkt: 23 mrt 2007