Damn wat geeft je zo´n launch van een console toch altijd een heerlijke gevoel Vreemd, maar simpel en oh zo overzichtelijk.
Ik vind het dashboard wel goed eigenlijk, werkt snel en soepel.. Nu nog een custom wallpapertje.. Downloaden in de achtergrond werkt trouwens goed, tijdens een potje moterstorm en resistance is GTHD al gedownload.. Zometeen eens kijken hoe FFXII erop draait..
Ik ga nu Motorstorm eens proberen.. net een Blu-ray film getest met de remote.. ziet er zeeer slick uit, werkt prima allemaal
Iedere PS3 ziet er toch hetzelfde uit! Haha, nee hoor..vind het ook altijd leuk om die foto's te bekijken!
De Dimplus hier heeft nog genoeg staan, wat nou 50.000 ge-preordert Volgens mij schrikt de prijs mensen af (en de grote ) Maar als er een prijs daling komt, koop ik hem pas. Edit:: Moet toch zo naar m'n werk dus kan ook wel even bij de intertoys kijken
Veel uitgeleverd dan, dat is toch wel netjes.. Jammer dat ik er nu geen geld voor heb, en ik hoef hem ook niet te hebben op dit moment, misschien in de toekomst..
was net bij mm (r'dam centrum) om een hdmi kabel te halen (schande dat die van sony gewoon niet te krijgen zijn). D'r lagen nog stapels ps3's. Wel jammer aan de bluray speler is dat ie films niet weergeeft in 720p maar in 1080i
Of niemand wil 'm hebben! Valt toch op, had verwacht dat ze ondanks de hoge prijs toch gewillig over de toonbanken zouden vliegen.