jaa maar je moet toch ook ergens ontvangen ooooooooh moet er ook iets onder je controller in geplugd worden ??? waar je normaal die metdraad headset aansluit???
Er zit een RF 2,4 ghz zender/ontvanger in je xbox zelf die de mogelijkheid bied 4 headsets en 4 draadloze controlers te koppelen. Dus lijkt mij dat een draadloze headset makkelijk kan met een wired controler
heb nu al mn 3e headset(de standaart) die kapot is. terwijl ik er helemaal geen gekke dingen mee doe ben het nu wel zat. ga denk ik maar is deze wireless headset aanschaffen, de moeite waard?
Hier precies hetzelfde al zijn er bij mij al 5 stuks gegaan, heb ook de Wireless aangeschaft en die was laatst ook al stuk. Tis zeker een relaxt dingetje maar het opladen is wel irritant...duurt zo lang
als ie kapot is, die wireless. kan je dan gewoon je beroep doen op je garantie bij de winkel zelf of moet je echt weer M$ bellen om een nieuw ding te krijgen(wits ze dat doen) want dat was het probleem met die normale headset, ik vond het teveel meoite voor die 20 euro nieuw koste...
kan je er ook muziek mee luisteren? dus als ik muziek aandoe op m'n xbox 360 dat ik het dan via dat headsetje hoor?
Ik heb um net gekocht, kan iemand mij ff int kort uitleggen hoe het dingetje werkt ? De startpost is niet echt duidelijk namelijk, en ik heb geen zin om de hele thread door te spitten of de handleiding van het dingetje erbij te nemen
U stopt de achterkant van de draadloze hoofdset in het uiteinde van de oplader. De oplader drukt u in het stopcontact. *8 uur verder* De draadloze hoofdset is opgeladen. Druk op de grote grijze knop de hoofdset. Knip knip knipper doettie, spannend!!! Dmv het witte knopje zoek je je controller op, is het controller 1, 2, 3 of 4....wie zal het zeggen. U drukt hem op het oor, en talk talk talk . *oh en die oplader wel weer uit het stopcontact halen, we denken wel aan het stroom verbuik
Mja zover was ik zelf ook al gekomen Anyways, hij ligt nu in de oplader. Moet nu toch weg dus dan kan ie mooi opladen terwijl ik weg ben. Maar dan weet ik vast hoe het werkt als ik straks thuis ben, sounds simple enough....bedankt !
kan iemand mij het volgende adviseren. ik ben opzoek naar een draadlose headset/koptelefoon die ik kan aansluiten op mijn pc en tevens op mijn tv of mijn 5.1 geluidssetje. Prijs tot 100 €. microfoon eraan is een plus, maar geen must.