Heb inmiddels de nodige games gespeeld vandaag. Mijn god wat is dit apparaat vet! Nog toffer dan ik had verwacht. De graphics zijn echt super, alles is eigenlijk super. De Blu-Ray films zijn echt, maar dan ook echt super mooi. Het apparaat zelf is echt een kunstwerk opzich. Gaat weer snel verder.
Microsoft aanwezig bij de PlayStation 3 launch Verschillende websites kregen van Microsoft een stapel bier opgestuurd ter waarde van ongeveer 200 euro, precies het verschil in prijs tussen de PS3 en de Xbox 360. Ook kregen verschillende mensen sms-jes van Microsoft waarin Microsoft ze veel plezier wenst tijdens de PS3 launch.
Ik weet niet zeker of die video nog relevant is aangezien er gisteren een update is verschenen die de 360 versie naar het niveau van de PS3 versie zou moeten tillen. http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=515020
Ja! Toen ik Oblivion speelde kreeg ik idd een update, en alles was echt beter geworden. Zoals hier boven staat, dat er niet meer uit het niets een boom te voor schijn komt enz. Goed gedaan, die update. Ook al heeft PS3 precies 1 jaar om de graphics te verbeteren.
FOK!Games Deze man is de afgelopen generatie duidelijk niet uit zijn hol gekomen God of War III, Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune, White Knight Story, Gran Turismo, Afrika, Lair. Ja dit zijn inderdaad alleen maar shooters en racegames Kom op zeg, als er een console was die de meeste shooters en racegames had was het de Xbox wel _0/ De line-up van de Xbox 360 is nu wel wat gevarieerder maar nog lang niet zo divers als de Playstation.
Volgens mij begrijp jij de tekst verkeert. Stephen McGill heeft het over welke videospellen nu verkrijgbaar zijn op de spelcomputers.
damn kijk dat sommigge mensen voor de ps3 kiezen is hun keus net zoals voor de xbox360 ( is meesterlijk natuurlijk ) maar dat zo dan allemaal van die nuttelose actie's gaan uithalen en proberen de andere zo ver mogelijk de grond in te duwen DAS TOCH HARTSTIKKE FUN mensen ga vooral zo door ps. ps3 red het niet tegen de xbox360
Juist, het interview gaat over de komst van de PS3. Gehele interview: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=160499
Veel wel ja, maar ik vind wel dat de variatie in het aanbod 360 games in de loop der tijd is toegenomen. Met de aanwinst van titels als DMC4 en anderen, in de toekomst, zal dit aanbod alleen nog maar meer uitbreiden. Makes me wanna dance \o/
Hardware verkopen japan bekend: Japanse hardwarecharts 12 t/m 18 maart '07 1. Nintendo DS Lite - 121 471 / 1 718 359 2. Wii - 67 070 / 926 819 3. PSP - 43 769 / 603 928 4. PlayStation 3 - 21 635 / 316 475 5. PlayStation 2 - 13 321 / 223 953 6. Xbox 360 - 2 910 / 71 632 7. Game Boy Advance Micro - 727 / 14 449 8. Game Boy Advance SP - 557 / 11 988 9. GameCube - 367 / 5 039 10. Nintendo DS - 159 / 1 236 11. Game Boy Advance - 9 / 454 Wii deze week 3 keer zoveel verkocht als de ps3 Done ze goed. \o/ En die nintendo Ds, Elke jappaner heeft volges mij al 3 dsén maarja
De Wii zit als enige console weer enigzins in de lift. De 360 speelt praktisch geen rol. De PS3 zakt weer in elkaar na een korte Gundam opleving. Ik begin onderhand het idee te krijgen dat men daar in Japan niet warm te krijgen is voor al het next-gen HD console geweld. Als je deze cijfers zo ziet dan is het niet zo gek dat meer en meer Japanse ontwikkelaars zoals Capcom ook naar de andere continenten kijken.
De promotie van de Xbox 360 is volgens Japanse kenners niet goed. De slogans die worden gebruikt bereiken de Japanners niet omdat ze er simpelweg niets van snappen. Dit staat onder andere in dit interview: http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/lostodyssey/news.html?sid=6167571&om_act=convert&om_clk=newlyadded&tag=newlyadded;title;1 Ik denk dat die Sakaguchi wel gelijk heeft. Playstation en Nintendo hebben begrijpelijkerwijs op dit gebied gewoon een dikke streep voor.
Wat maakt het nu uit welke console iemand koopt? Als we maar fun hebben tijdens het gamen Ik vind die pics van het xbox stoeltje en die boot wel heel erg geestig moet ik zeggen Maar boeie, wat kan mij het nu schelen hoeveel PS3's er verkocht zijn vannacht of hoeveel er meer of minder zijn geworden. Zonder de PS 1 of 2 was er nooit een 360 geweest, onthoudt dat wel. Hopelijk brengen beide consoles vergeljikbare games uit zodat je niet echt 2 consoles hoeft te kopen. Hoop echt dat MGSolid 4 naar de 360 komt en ik wil ook Final Fantasy kunnen spelen! ( en natuurlijk Resident Evil, Gran Turismo en Silent Hill en Grand Theft Auto :b: )
Door de felle concurrentie zullen we uiteindelijk betere videospellen krijgen en dus meer plezier hebben tijden het gamen. De industrie zal uiteindelijk wel ontploffen en te commercieel worden... Maar dat zien we dan wel.
Even voor de mensen die zich bezig houden met de verkrijgbaarheid; Media Markt Alphen a/d Rijn ligt nog helemaal vol met PS3's