qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door qG I Nemesis, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat zielig, je haald echt alles uit de kast om de loss niet te hoeven reporten he? Er was inderdaad geen challenge gemaakt, maar dat is een kwestie van vertrouwen! En onder nederlandse clans moet dat kunnen.

    Het feit is dat RiP van qG gewonnen heeft en ze recht hebben op de win, dit is ze dan ook door jullie team belooft. Ze komen op de GB ladder als zijnde 2e team van kS en vragen gewoon of jullie jezelf aan je woord willen houden.

    Heel apart ja aangezien dat een vriend van je is. Verder is zoiets heel makkelijk: je stuurd een challenge, wij accepteren hem en 2 uur later report je de loss waar ze recht op hebben. Dan wil ik de scheidsrechter wel vertellen dat de match 'opnieuw' gespeeld is.

    Grote jongen, als ik met voetbal verloren heb geef ik de scheidsrechter ook altijd de schuld. Het is wel heel makkelijk om een match die je verloren hebt zo af te troggelen. Kom op smartiez je weet beter.

    En bij deze zijn jullie geen haar beter, dat moet je zelf toch ook wel inzien.

    Verder wil ik best nog wel in discussie gaan met je, maar als je een man van je woord bent report je de loss gewoon. Ga niet terug lopen krabbelen omdat je te bang bent om je winningstreak kwijt te raken, want het schijnt dat je voor een winning streak ook daadwerkelijk moet winnen.
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wouden we hem reporten dan? Als dat team niet bestaat?
    @SmartieZ: Hoe heeft ons team in Godsnaam kunnen verliezen van ex-leden? Eerst waren ze helemaal niet goed?
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  3. Blijkbaar zijn ze beter dan jullie 1e team, haha. Lekker "aankoop" en kickbeleid van qG!
     
  4. haha idd das wel owned eiglijk :lol:
     
  5. MajinGoku

    MajinGoku Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    We willen aan rip reporten ze speelden goed en hebben het verdiend. maar niet aan killsnitchers. aangezien we niet van julie hebben verloren lijkt het me logish.

    en nee ze zijn niet beter dan ons, wij speelden gewoon niet goed, en hun speelden wel goed.
    en dat willen we bewijzen met een rematch maar heck rip bestaat niet meer?
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  6. idd, lijkt net alsof ks hiervan wilt profiteren
     
  7. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, ik zou ook niet aan Kill Snitchers de loss reporten, tenzij (!) alle RiP spelers die de match tegen qG speelden nu bij Kill Snitchers zitten. Dan heeft dat team recht op de win, ookal is het onder een andere naam
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Beter zeg je zoiets voortaan in de private chat 3Kings, en niet achteraf op een forum. Kill Snitchers verdiend geen win op GameBattles, en van mij mag je er nog 100x over doorzeuren ik heb mijn beslsissing gemaakt. Niet mee eens, dan ga je maar naar de referee's. Technish hebben we 100% gelijk, het morale gedeelte klopt alleen niet helemaal.
    Ik had nog geen beslissingen gemaakt, maar als ik thuiskom van een ''lekkere'' dag school en zie dat het weer zo moest aflopen, dan stikken ze er maar mee ;-).. Mag dit een les zijn voor jou en voor RiP, rematch anytime.

    En daarbij rbert, ik vertrouw mensen niet zo snel en ik 'koop niemand' in de clan, ik geef ze MS points voor een naamverandering en daar blijft het de 1e 2 maanden meestal bij. Pas als ik goede resultaten begin te zien dan komt het sponsorgedeelte te pas.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2007
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    qG I EXp3r1EnZ was die gister ook op die ps3 launch party?? want een gast zei dat die zo heet op xbox live? hij had een ps3 gewonnen met motorstorm en ik met formule 1 :thumbs:
     
  10. http://www.teamqg.com/showthread.php?t=92
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmm ik vind het wel grappig dat steeds als qG verliest ( voorheen AK47 ) er wel iets mis is gegaan of dat het niet eerlijk verliep of weet ik wat, er wordt altijd wel een smoes verzonnen, vind ik een beetje jammer...
     
  12. ja dat jullie altijd verliezen kan ik ook niet helpen eh pik
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha, zeker wraak actie dit op mijn harde diss:D We hebben anders wel op 2 matches na alles gewonnen tegen DDB, en dat waren flink wat matches:lol:
    Denk toch dat we meer hebben gewonnen dan DDB met GoW...
     
  14. hahahaha echt niet gozer, en die x dat jullie wonnen, speelde ik met me neefje van 8 op splitcreen omdat ie anders ging huilen, en jullie woude per se 4 tege 4 lol.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jaja is goed jong, zoek alle resultaten tussen DtS en DDB van GoW nog maar eens en dump ze hier maar.

    Trouwens waarom begin je hier eigenlijk over te ijlen in qG topic, agressieveling
     
  16. Alle spelers van RiP die de match tegen qG speelden zitten nu in kS: Snipzhots (Diszly) , Shockerr en Rovah. Maar toch, ik, als Kill Snitcher, zeg er heel eerlijk bij dat het misschien niet helemaal correct is als qG een loss report tegen kS hoewel kS in feite heeft gewonnen van qG aangezien heel RiP nu bij ons zit maarja wat een lange zin zonder adem te halen.

    @ Smartiez
    Ik zette niet voor niets "aankoopbeleid" tussen aanhalingstekens en je geeft ze toch wel veel meer microsoft points dan ze nodig hebben voor namechange maar W/E
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2007
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof je het anders wel gedaan had, sorry dat ik het zeg maar als ik zo zie hoe jij dit in je voordeel oplost ben je maar een naar ventje.

    Verder zitten alle mensen die die match gespeeld hebben in kS Fenomenal. Zij hebben dus als 2e team het recht op de win, anders had ik mezelf nu ook niet hard voor ze gemaakt.
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
  19. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    O? We hebben alleen nog maar van dP en TW verloren, dus ik weet niet waar je het over hebt?
     
  20. MajinGoku

    MajinGoku Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    als rip nu een clan aanmaakt report ik hem geen brobleem ze hebben eerlijk gewonnen.
    maar waarom een los reporten tegen een clan van wie we niet hebben verloren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina