Motorstorm viel mij ontzettend zwaar tegen toen ik hem op de demo pod speelde bij de MM. Die trailers en screens waar we eerst lekker mee gemaakt waren met dikke moddersporen en explosies lijken in de verste verte niet op het uiteindelijke spel. Het is niet lelijk, en zeker niet op die Bravia LCD die er hing, maar het komt op mij och een beetje over als een standaard racer.
Motion sensor bij Motorstorm was echt lachen in het begin, maar de reacties zijn vertraagd. Al is het maar een tiende van een seconde, het is best irritant en op de normale manier sturen geef ik toch de voorkeur aan.
F1 was ik dan weer behoorlijk enthousiast over. Ziet er goed uit, speelt behoorlijk realistisch en geeft je echt het gevoel dat je in een F1-wagen zit.
Over het algemeen ben ik neutraal over de PS3, het is zeker geen slechte machine, maar helaas heeft het op dit moment niet de games die veel mensen over de streep trekken om er 600 euro voor uit te geven. Dit was bij de 360 ook het geval, en daarom heb ik ook pas sinds december een 360. Dit is ook een beetje de oorzaak van de (tot nu toe) tegenvallende opkomst bij de winkels. Ik denk dat mensen wachten op echt goede games of op een price-drop.
Maar ik dwaal af...
Laatst bewerkt: 23 mrt 2007