Ik probeer eerst m'n zaakjes op orde te krijgen en dan zal ik hier met tekst en uitleg komen over hoe of wat.
ow hoe dat zo? Maar ik hoorde dat je uit DDB was verder ken ik je niet maar ik vind het op en nu zie ik je naam ineens staan.
Ik had hem verteld dat ik me eigen clan ging oprichten, en dat ik 1 tje van me clan ging meenemen, en samen met diszly en shocker eentje zou oprichten. Hij zegt zo, ja die hebben bij ons al try out gedaan, stelt niks voor man, 10 skills, 1 teamspel,1 qua persoonlijkheid, maar su6 zei hij. Nu heeft ie shocker en diszly toch in de clan en naait ie mij voor de 2de keer al, want heeft eerder ook al een lid van me gejat. En nu gaat hij bewere dat ze zelf erin willen ensoo let maar op. Three kings is gewoon een vieze slijmbal
Je weet dus wel hoe het zit. Maar ga geen voorbarige conclusie's trekken daar kennen we elkaar te lang voor. Ik spreek je over msn of live wel Jan en dan vertel ik je wel hoe of wat. Vind je het dan nog steeds een naaistreek dan kun je het me dan vertellen.
Echt grappig ik zat net met wat vrienden en wat nS gasten in een game en ik kreeg een beetje ruzie met ze, dus besloten ik en BaRaKa van qG een 2vs2 te doen tegen ze. qG I BaRaKa & kS I Rbert VS nS Hero & nS Random Hobo Mansion: 5-4 On host Helaas gingen ze hierna weg en wilden ze de match niet afmaken
Eerst was ie echt 100% noob, maar sinds gister begint ie het een beetje onder de knie te krijgen Ik zeg zo tegen hem: Ga naar de granaten, zegt ie: waar liggen die?? Haha.
Baraka is een zwaar relaxed aardige gozer heel anders dat ik me had voorgesteld. Vereweg de tofste kerel uit qG! @kings en is namedwarrior zoals je je had voorgesteld?
Haha named was anders dan ik verwacht had maar gewoon relaxte gast. Locusgod was echt precies zoals ik verwacht had, mooi mannetje.
Dan heb ik het over hoe die is Pine. Als je dat niet snapt dan snap je het maar niet, neem het zoals je het wilt. Wanneer gingen we een nacht doorhalen Owner? Dan kan die avond vast red bull in gaan slaan
Ik weet nog niet kan nie snel genoeg als je het mij vraagt wordt echt lachen ^^ Mare red bull is nu op hier dus ik ben pitten. Tot morgen (8uur) en ltr slaap ze