[PS4] [PS3] Ik heb hem + foto's

Discussie in 'Games' gestart door enzowpablo, 7 mrt 2007.

1. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen Live Gold maar ook een gamertag, dus dat zegt niets.

2. mark8925

mark8925 Guest

zelfs in dit gehucht hier is die nog gewoon verkrijgbaar.. denk dat de verkoop flink tegen gaat vallen. Net als in amerika waar die ook niet echt lekker loopt.. misschien dat ik er ooit nog 1 koop maar dat ligt aan de titels die erop uit gaan komen..

3. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    In Australië hadden ze duizenden mensen verwacht, er kwamen er uiteindelijk 80.

In Zwolle was de PS3 overal nog gewoon te koop zonder pre-order. Dit zegt natuurlijk niets over de rest van het land, maar als ik het zo hoor valt het aardig tegen.

Misschien wachten de meesten op de prijsdaling

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik virtua tennis had gekocht, was het zeker voor de 360 geweest. Helaas won ik hem bij een prijsvraag van bol, waardoor ik hem erbij kreeg.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zelfde in Amersfoort, Ermelo en Harderwijk.

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in loosduinen is die ook nog steeds te krijgen. kweet niet hoveel gameshop er hier kreeg, maar een andere kleinere game boer kreeg er maar 4 binnen, er stonden 2 mensen op de bestellijst en slechts 1 kwam m halen... kweet niet hoe het er nu voor staat, maar ik hoorde het van me nichtje die daar stage loopt

7. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hhahaha.....het lijkt alsof niemand em (wellicht door het astronomische bedrag dat je er voor moet betalen) wil hebben.......dat was bij de launch van de 360 eigelijk wel anders.

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik liep vandaag even een fnac binnen hier in Vlaanderen en ook daar waren er nog meer dan genoeg te vinden ondanks hun midnight launch sale. Nu grote ketens zullen altijd wel meer dan voldoende bevoorraad worden, ik hoorde het getal van 140 exemplaren vallen.

Edit:
    zo grappig lijkt me dit nu eerlijk gezegd wel niet. Ik persoonlijk heb het er toch warm noch koud bij of de ps3 goed, middelmatig, ondermaats of buiten verwachting veel verkoopt op de launchdag...

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de launch had je toch niet bij moeten betalen om de PS3 bij de release dag te krijgen...Wat wel bij de 360 soms wel was.

10. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het loopt inderdaad niet echt storm. Het zegt al genoeg dat je een paar daagjes voor de launch gewoon nog gemakkelijk een reservering kon maken. Op zich logisch gezien de prijs en de lauchtitels. Ik heb zelf Resistance gehaald en zou waarschijnlijk ook Virtua Tennis 3 hebben gehaald, als die niet voor de 360 was uitgekomen. Maar voor de rest zitten er IMO ook geen must have titels bij. Een zeer groot contrast met de 360 en Wii.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De eerste ervaringen zijn super! Het apparaat zelf ziet er echt super slick uit en hij is echt heel erg stil. De games zijn echt fantastisch op alle vlakken. Heb Resistance en MotorStorm als fullgame en heb F1, GTHD en Ridge Racer 7 als demo gespeeld. Echt waanzinnig.
    Blu-Ray is ook fantastisch, super scherp beeld en hele mooie kleuren.
    Al met al vind ik hem echt elke euro waard. :)

12. Cybercon

Cybercon Guest

Ga je me nu echt vertellen dat de launch line-up van de Wii zo geweldig was? Op Zelda Twilight Princess na, welke je ook voor de Cube had kunnen halen, is het bagger.

Bij de launch line-up van de Xbox 360 waren alleen Call of Duty 2, Kameo en PGR 3 echt de moeite waard. Voor de rest weinig soeps.

Bij de PS3 zijn Motorstorm, Resistance en Virtua Fighter de goede titels. Ik vind 'm gelijkwaardig aan de Xbox 360, maar die van de Wii vind ik persoonlijk duidelijk de minste van de drie.

13. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm viel mij ontzettend zwaar tegen toen ik hem op de demo pod speelde bij de MM. Die trailers en screens waar we eerst lekker mee gemaakt waren met dikke moddersporen en explosies lijken in de verste verte niet op het uiteindelijke spel. Het is niet lelijk, en zeker niet op die Bravia LCD die er hing, maar het komt op mij och een beetje over als een standaard racer.

Motion sensor bij Motorstorm was echt lachen in het begin, maar de reacties zijn vertraagd. Al is het maar een tiende van een seconde, het is best irritant en op de normale manier sturen geef ik toch de voorkeur aan.

F1 was ik dan weer behoorlijk enthousiast over. Ziet er goed uit, speelt behoorlijk realistisch en geeft je echt het gevoel dat je in een F1-wagen zit.

Over het algemeen ben ik neutraal over de PS3, het is zeker geen slechte machine, maar helaas heeft het op dit moment niet de games die veel mensen over de streep trekken om er 600 euro voor uit te geven. Dit was bij de 360 ook het geval, en daarom heb ik ook pas sinds december een 360. Dit is ook een beetje de oorzaak van de (tot nu toe) tegenvallende opkomst bij de winkels. Ik denk dat mensen wachten op echt goede games of op een price-drop.

Maar ik dwaal af...

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom haalt steeds iemand mij berichten weg?
    Iemand zij tegen mij dat er 1 op de 3 huishoudens een Ps3 staat :lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2007
  15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ze 9 van de 10 keer totaal niets aan het onderwerp bijdragen en dus offtopic zijn. Net zoals het bovenstaande bericht.

16. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik lees net dat er al iemand van zijn PS3 was beroofd
    Link

17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 3
    Sonic
    Virtua Fighter 5
    Snooker Pool
    Full Auto 2
    Enchanted Arms
    Blazing Angels
    Tony Hawk 8
    Def Jam Icon

en nog wel een paar, maar dat is bijna alles al

18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens mensen, je moet je PS3 hier online reserveren www.ps3registration.com voor de Bluray disc volgens mij, niet alleen op het PSN..

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Klopt, dat is voldoende.

Ik heb em zelf ook en vind het tot nu toe tegenvallen, ik heb nog geen "wow" gevoel en ben niet onder de indruk. De games zijn leuk maar dat vind ik van de X360 games ook, ik had wel verwacht dat sony iets achter had gehouden wat mensen over de streep moet trekken om een PS3 te kopen maar dat is er totaal niet.

20. Cybercon

Cybercon Guest

Daar gaan we weer. Dat ''wow'' gevoel verwacht je niet zo snel als je al op een andere console hebt gespeeld, in dit geval de Xbox 360. Men vergelijkt de titels van de PS3 meteen met het grote Gears of War en men denkt meteen dit grafisch niveau te verwachten van de eerste generatie PS3 games. Laat ik het zo even zeggen, spellen als Motorstorm en Resistance zagen er gewoon erg fijn uit, niet prachtig maar toch nog ruim voldoende. Spellen als MGS 4 en Heavenly Sword zullen laten zien wat de PS3 daadwerkelijk in zijn mars heeft.

Deel Deze Pagina