[PS4] [PS3] Ik heb hem + foto's

Discussie in 'Games' gestart door enzowpablo, 7 mrt 2007.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sony denkt toch echt dat NU pas de next gen is begonnen en dat ze zo over de concurrentie heen stappen... (zie VS thread en games.fok).
    De consument bepaalt zelf wel of ze een wow factor voelen, Sony heeft ze dat "belooft" ;)
    Maar goed, geen wow dus op dit moment wereldwijd (tenminste niet de WOW die de consument én Sony wilde zien).

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Komt allemaal door mensen die games als Gears of War gespeeld hebben. Op grafisch gebied is dat de mooiste console game die op dit moment uitgebracht is. Let wel, op dit moment. Er is echt geen PS3 game bij de launch die op grafisch gebied GOW verslaat.

Daarbij is de PS3 uitgekomen op het moment dat de 360 steeds betere beelden laat zien waardoor de PS3 op dit moment nog niet de wow factor kan brengen. Geeft niet maar men verwachtte een wonder en dat wonder komt nog niet uit. Een next-gen console die uitkomt na een andere next-gen console valt altijd een beetje tegen op grafisch gebied. Ik wacht net als zovelen op games als MGS4 alvorens ik de PS3 ga aanschaffen. Op het moment zijn er geen echt PS3 games uit die mijn gamershart sneller doet kloppen. En met mij vele andere gamers.

Wel opvallend dat er overal nog PS3 consoles te koop zijn, Sony verklaarde dat er 40.000 van de 50.000 consoles gereserveerd waren. Nou, de winkels liggen er nog vol mee op het moment.

3. mello.en.pino

mello.en.pino Heeft een PS3

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook vanavond gekocht,was de laatste dus net op tijd,morgen ga ik bij de mediamarkt nog effe een spel halen,denk formula one,of virtua fighter 5:D

4. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cybercon, je begrijpt me verkeerd. Met mijn laatste zin wilde ik slechts aangeven dat de Xbox 360 en Wii tijdens de launch vrijwel niet te verkrijgen waren, tenzij je van tevoren had gereserveerd. Daar zeg ik toch niets verkeerds mee? Die laatste zin van mij had geen betrekking op de launch titels van de Xbox 360 en de Wii, want daar ik me in jouw commentaar vinden. Bij de Xbox 360 heb ik de 3 titels gekocht die jij hebt opgenoemd en bij de Wii zou ik inderdaad alleen Zelda hebben gekocht, mits ik een Wii had gekocht.

5. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf vanmorgen ook een ps3 bezitter. Prachtig apparaat om te zien en de funties zijn echt eindeloos. Bleu ray playback is ook erg vet. Nu de games nog... Heb RFOM erbij hij valt wel tegen (Singeplayer) MP is daarintegen te vet!!!

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Pardon? Sony heeft alle gamers eigenlijk een beetje de belofte gedaan dat er een wow gevoel zou zijn. Eigenlijk de revolutie op console gebied.
    en als het dan tijdens de demo geen wow gevoel gaf kreeg de demo de schuld.

Wederom een sterk staaltje misleiding, leugens en bedrog.

Ik heb altijd veel plezier met de psx en ps2 gehad, en zal in de toekomst (als de ps3 goedkoper is) dat ook wel met deze console hebben. Wie wil er nu geen gran tursimo spelen met 100-en auto's? Ik wel, maar niet tegen deze prijs.

Console ziet er trouwens wel heel erg mooi uit als ik de foto's zo zie.
    Mag het misschien niet zeggen, maar motorstorm deed me een beetje aan smugglers run denken :{ |:- :x

7. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm is echt helemaal geweldig, maar ga ik er lekker voor zitten met een vriend.... KUN JE HET MAAR MET 1 SPELER OFFLINE SPELEN!!|:- Wat is dat nou weer voor iets achterlijks? Dit is echt het ideale spel om met een paar vrienden splitscreen te spelen!

(dat wou ik effe kwijt---> nu weer snel spelen ;) )

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik was vanmiddag zo vrij om wat foto te nemen zo verbaast was ik...

en even over het wow gevoel, ik had bij CoD2 toen ik hem zag op demo stand het wow gevoel het zag er toen in mijn ogen blinkend mooi en goed uit. Ik had graag RoM gespeeld maar de demopods spelen alleen motorstorm. Terwijl ik dit alleen maar tegen vond vallen in vergelijking met de filmpjes. De vertraging bij het crashen ging mij ook al vrij snel vervelen , ik weet niet hoe de in de game is maar ik begon dit na me 3 crash echt vervelend te vinden.

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het wegklikken door op x te rammen..

10. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Goh wat merkwaardig, van de (50000-44000) 6000 consoles die nog over waren in de BeNeLux staan er toch mooi een stuk of 25 op de foto's van Falcon. En dat voor twee winkels, nice.

11. Cybercon

Cybercon Guest

Klopt inderdaad, maar Motorstorm gaat 3 stappen de goede richting op. Als je gaat beweren dat Motorstorm van het kaliber Smugglers Run is ben je niet wijs.

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Mensen, laten we niet vergeten dat de meeste mensen nog geen loon krijgen op de 23ste :+ dat kan namenlijk een heel groot verschil uit maken. Want 700 euro uitgeven aan het einde van de maand is niet niks... de echte gamers hebben natuurlijk wat geld achter gehouden.. maar ik denk dat volgende week het harder gaat lopen.

13. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Even stoer doen. :p

Als je goed kijkt zie je de PS3 eenzaam in de hoek staan.. Hij pastte namelijk niet in m'n meubel.. 8)

14. Cybercon

Cybercon Guest

Erg strakke tv hoor :9 Bravia en welk model?

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het precies 8 uur uitgehouden om geen ps3 te kopen. De afgelopen maanden was ik weinig onder de indruk van sony en de launch games leken me verre van interessant op motorstorm en rfom na. Toch kon ik gisteren uit me werk niet langer wachten en even de lokale speelgoedwinkel gebeld of ze nog hadden, jahoor kom maar langs.

Een ps3 met motor storm en rfom dus gescored en thuis na de firmware update aan de slag gegaan. Het eerst van het op hoe stil de ps3 is en dat hij nog best stijlvol is zo naast de 360. Wat me erg tegenvalt is hoe slecht de controller is als je 360 controller gewend bent, het gewicht maakt me dan op zich niet eens zo heel veel uit. Het is natuurlijk ook practisch dezelfde controller als de ps2 en daar heb ik ook nooit echt lekker mee gespeeld.

Dan het registratie proces, je moet echt onnodig veel informatie invullen voordat je een keertje een accountje hebt en ook de invoer is vaak onhandig en niet goed vertaaltnaar het nederlands. Met een toetsenbord gaat dit allemaal veel beter maar qua gebruiksvriendelijkheid laat sony toch wat steekjes liggen. De hele interface is als je de psp gewend ben wel aardig maar het voelt allemaal onnodig ingewikkeld aan. Wil je de remote play optie gebruiken moet je eerst onder instellingen wat opties instellen, heb je dat gedaan moet je weer andere zaken op een andere plek instellen, damn wat een gedoe maar goed uiteindelijk draaid het om de games.

We beginnen met rfom, van te voren was ik hier wel enthousiast over maar na het spelen van de eerste paar levels was toch een telleurstelling, de graphics zijn 13 in een dozijn en ogen nogal clean. Daarnaast is het ontzettend gescript en na 2 levels spelen ben ik twee soorten monsters tegengekomen die er allemaal exact hetzelfde uitzien, next-gen? niet echt.

Dan motorstorm, hier was het me eigenlijk allemaal om te doen en deze titel laat dan zien dat het toch allemaal wel goed gaat komen met de ps3 want deze titel is echt heel erg vet. De graphics komen niet in de buurt van de e3 filmpjes maar het ziet er toch heel erg goed uit en de gameplay is ontzettend sterk. Met name de levels die zich hoger in de bergen afspelen en je dus rakelings langs afgronden raced zijn heel spectaculair.

De demo's zijn die je kunt downloaden zijn leuk, gthd ziet er goed uit en speelt erg lekker. F1 is een mooie titel maar voor een selecte groep interessant. Lemmings vond ik erg leuk en ga ik wellicht wel aanschaffen. Ridge Racer 7 is echt niet mijn ding, een racer op rails is zo 1995.

Na heel wat minpunten is het voor mij motorstorm die de eer van sony hoog kan houden maar dat er nog flink wat moet gebeuren is duidelijk. Het wachten is vanaf nu begonnen op de exclusieve titels die sony nog wel heeft en die kunnen wat mij betreft niet snel genoeg uitkomen.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  16. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie review :thumbs:

17. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dezelfde setup. Het is heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    http://frontpage.fok.nl/nieuws/74783

wel grappige acties van sony en ms, maar als ik mijn 360 kapot zou moeten gooien voor een ps3 zou dat alleen zijn zodat ik de ps3 weer kan verkopen en een 360 + paar extra spellen terug zou kunnen kopen.

19. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Is dat toevallig Intertoys in de middenwaard? Ik had daar een reservering lopen en werd zowaar keurig gebeld vrijdag ochtend.
    Maar ik had eigenlijk al besloten het niet te doen.
    Was ook niet helemaal overtuigd. Was van plan geweest nu de wereld van de playstation in te stappen, want heb nooit de 1 of 2 gehad. Maar als ik dan strax bijna geen enkel oud spel kan spelen heeft dat ook weinig nut :p

Dus even de kat uit de boom kijken. Ik weet niet of mijn adem lang genoeg is om een fatsoenlijke prijsdaling af te wachten, want het blijft een stijlvol apparaat.

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was de bartsmit er vlak naast :) Net in alkmaar bij MM geweest, stonden er nog minstens 8 op een pallet, dat ding is nergens uitverkocht lijkt het wel.

Deel Deze Pagina