Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dan koop jij je games wel op de verkeerde plaats.
    Ik krijg ze 5 tot 15 euro goedkoper.

En over dat lag, ik heb daar geen last van op Live.
    Misschien ligt het wel aan jullie internet?

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het merendeel van de games is toch echt 65 euro bij de grotere ketens (FRS, bart smit, e-plaza, dixons, intertoys etc). Media Markt wil eens gek doen, maar rond 60 euro ben je daar meestal wel kwijt. Af en toe doen ze eens gek en ligt de prijs lager. De prijzen van de PS3 games liggen gewoon op hetzelfde niveau als de 360 games.

Aan mijn 4mb internetverbinding zal het niet liggen.

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    nou, als je veel last van lag hebt misschien wel.
    het aantal keren dat ik lag heb gehad op live zijn op 2 handen te tellen en ik speel al vanaf halo 2 live. moet er wel bij zeggen dat ik vooral met vrienden speel of zelf host.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zelf hosten is een enorm voordeel. Prey is bijvoorbeeld amper speelbaar als er een paar man is, tenzij je zelf host. Heb niet bij alle games lag, PGR3 doet het prima, maar een flink aantal games heb ik het wel. Als het aan mijn internet zou liggen, dan zou ik het in principe bij elke game moeten hebben of er op een andere manier last van moeten hebben.

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja srry, 3 jaar lid van xbox live maar ben aangenaam verrast door het sony netwerk. resistence werkte gewoon prima online. Ik moet er ook bij zeggen dat ik eigenlijk nooit lag heb gehad met xbox games of x360 games, maar sony's netwerk is wel gratis, en als ze deze kwaliteit blijven leveren, wat is het voordeel dan van een betaalde service als het mij alleen gaat om online spelen?

6. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net gevraagd aan iemand van Imsomniac, en Resistance loopt absoluut op dedicated servers, geen p2p.

7. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had ik nou maar me geld bewaard voor de ps3
    damn

8. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Dat word volgende week maar ff een PS3 ophalen. :thumbs:

9. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij blij ben egt heel jaloers op je

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    :lol: Denken ze werkelijk dat dat indruk bij Capcom gaat maken, nah ik denk het niet. Die gasten die nu zo zitten janken op dat DMC4 multi is gegaan, die kopen echt wel de game als hij uitkomt, daarnaast kopen ze ook wel RE5 als hij in 2030 uitkomt. Beter met z'n allen (xbox/ps/wii fans samen) een keer EA boycotten, zodat ze ophouden met bedrijven opkopen en de NFS serie uitmelken.

LOL!

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  11. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, goede grap

alsof die gasten bij Capcom hiervan wakker liggen, die paar mensen die hem niet kopen die verdienen ze dubbel en dwars terug op de andere platformen :lol:

12. Artif Intel

Artif Intel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke gozers, ben ik weer. Mijn vorige post was wel een beetje te pro-Xbox :9 Maar nu even goede vrienden. PS3 is een mooi ding, grafisch en zijn design dat geef ik eerlijk toe. Alleen vind ik het zo jammer dat ze zo veel dingen hebben overgenomen van de andere next-gen console's (De Xbox Guide-knop, het Xbox-live idee en de 'tilt' technologie van de Wii) en ben ik gewoon een xbox fan O-) En als hij 450~500 had gekost had ik het, met pijn in mijn hart, boven de Xbox gezet in mijn lijstje. Maar het verschil zit het gewoon in de eenvoud. Ik ben een beetje lui, vooral s'avonds wanneer ik ga gamen om bij te komen. Dan heb ik niet echt trek om als een lijpo te gaan schudden met die controller. Zo even tussen door :D ga maar door over jullie capcom gedoe :p daar heb ik geen verstand van. ( Alleen dat ik Lost Planet een domme shooter vind :9 )

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik moet zeggen dat ik de playstation 3 steeds lochter begin te vinden, alleen jammer dat hij 600 pleuro kost! Als hij nou 400 kostte. Maarja, kheb al een 360 en daar mag ik best blij mee zijn op mijn 15e.

en op de vorige pagina zei iemand dat MS Live gratis moet maken. Maar dat zou wel zwaar balen zijn vind ik, ik heb al betaald tot augustus 2008!

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wel leuk dat ik de afgelopen dagen vol lof over Microsoft heb zitten praten en dat mijn Xbox360 me nu de rings of death geeft.

Klote zooi!!! :mad::mad:

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Rode Ringen }:]

16. Cybercon

Cybercon Guest

:emo:

Ja het is mij ook al overkomen en was 'm 3 weken kwijt (15 werkdagen). De hardware van de Xbox 360 is een regelrechte ramp, want zoveel problemen heb ik nog nooit meegemaakt met een console.

Maar goed hoop voor je dat je je Xbox 360 weer snel krijgt. Dat ik mijn 360 3 weken kwijt was had een voordeel, hij maakte een stuk minder lawaai :thumbs:

Anders doe je even normaal :{

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2007
  17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik denk dat het voordeel van live is dat je elkaar makkelijker kunt vinden. Dus inviten en zien wat je vrienden op het moment spelen op live etc....
    Maar als sony home uitbrengt zal dit ook wel kunnen met de ps3.

18. Cybercon

Cybercon Guest

Aangezien Sony de laatste maanden veel patches heeft uitgebracht met zoveel verbeteringen, heb ik de volste vertrouwen dat het PS Netwerk straks nog meer opties krijgt.

19. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk dat zij het belang er ook wel van in zien dat je gewoon bij elk spel een zelfde naam moet hebben. Het is toch f*cking irritant als je bij het ene spel gewoon je vaste nickname kan gebruiken en hij bij een andere al gekaapt is...

Verder zie de PS3 er voorlopig uit als een prima console die zich nog moet profieleren. Qua grafix doet het eigenlijk nog niks meer (zie www.gametrailers.com voor een paar vergelijkingen) en met de tilt is nog niks bijzonders gedaan. Hij staat op het moment eigenlijk gelijk met de 360, hoewel die inmiddels wat mee spellen uitheeft en online zich al beweze heeft.

Ik blijf het jammer vinden dat ze voor blue-ray hebben gekozen, het wordt er zo veel duurder van en ik heb het tijdperk van de schijfjes eigenlijk wel gehad. Laten we toch in godsnaam overstappen op HD-films downloaden, dan zijn we van dat gezeur af. Ik hoop dat die marketplace van microsoft met de HD films en series snel door het Europese regeltjeswoud heen komt, want downloaden zou zo veel oplossen...

20. Cybercon

Cybercon Guest

Uit deze zogenaamde misleidende vergelijkingen valt duidelijk geen conclusies uit te trekken. Kleine videos met een verschrikkelijke compressie :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina