ja srry jonguns ik zou willen dat ik kon beginnen ,, zoals mijn vriend hieer ook al aangaf dat ik weer internet heb.. NOU HET IS GEWOON KUTZOOI!!! mijn internet is weer uitgevallen.. @allee topspin 2 deelnemers .. IK STUUR IEDEREEN EEN PM!!!! AKS HET BEGINT >> gr marine nl ;:
ja sorry voor iedereen..dat het internet nog STEEDS NIET DOET !!!!!! ALS ER IEMAND NOG WIL INSCHRIJVEN DAN KAN DAT NOG gr marine nl
JONGENS HIJ DOET HET >>> IEDEREEN KRIJGT EEN WEEK DE TIJD OM NAG WA TE OEFENEN EN DAN LAAT IK HET SCHEMA HIER ZIEN Wie tege wie wil spelen .. gr marine nl
is iedereen klaar om te beginnen dan .moet iedereen mij vandaag of morgen een pm sturen en dan gaat het beginnen ..ik heb de puoles al klaar en die zet ik morgen op de thread. gr marine nl
Mag ik eens vragen hoe het er voor staat met het toernooi? De poules zouden toch allang gemaakt moeten zijn? Met alle respect voor de organisatie, maar dit is niet bepaald de eerste keer dat het toernooi alweer is vertraagd. Ik denk dat als er weinig duidelijkheid komt, de meeste mensen gaan afhaken of uberhaupt vergeten dat ze zich hebben ingeschreven.
daarom ben ik aan het w8en wie er allemaal reageert .om te kijken wie actief is.. ik heb de puoles al gemaakt moet alleen ff plaatsen ..da doe ik dadelijk .ik moe nu eten.. gr marine nl
Ik kick bij deze ff het topic omhoog. Ik kom melden dat ik niet meer mee doe met het toernooi. De reden is vrij duidelijk: de organisatie van het toernooi is met alle respect gewoon belabberd. Een beetje vertraging vind ik niet erg, maar we zijn onderhand al bijna 4 maanden verder en er is nog geen ene wedstrijd gespeeld. Het ergste is dat er totaal geen duidelijkheid over de gang van zaken is, wat ik persoonlijk niet echt netjes vind naar de mensen toe die zich hebben ingeschreven. Als de organisatie niet meer wil lukken. Prima, maar geef dat dan wel even aan. Ik ben er iig klaar mee. Wel nog veel succes aan iedereen die meedoet.
Begin gewoon en stuur alle deelnemers een PM.. Wie er dan niet reageert ligt er gewoon uit, simple as that.