Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

1. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met demo is dat je speelt tegen de computer op hard hetgeen ik helemaal niet leuk vond, zelfs frusterend want de A.I. speelt gewoon steeds tegenvoets. Sega had nooit een demo mogen uitbrengen op hard.

Tegen de computer op normal spelen is fun maar het spel is gewoon gemaakt om tegen anderen mensen te spelen.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Dat meen je toch niet? Op normal is het echt absurd makkelijk. Ik speel liever op hard eigenlijk, maar dat komt omdat ik de demo helemaal ziek heb gespeeld waardoor de CPU op hard ook niet zoveel voorstelt. En VT is nooit makkelijk geweest op het moeilijkste niveau. Vooral houden zo :+

3. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik zeg niet dat het te moeilijk is om de computer op hard te verslaan maar ik vond het gewoon frustrerend hoe de computer speelt met slechts 1 strategie om tegenvoets te spelen.

Maar dat is niet belangrijk meer want ik speel enkel nog online en dat is fantastisch!

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vandaag amper de World Tour gespeeld. Echt alleen maar online bezig geweest, echt zo verslavend. Ik wissel lekker af, dan met de mannen, dan met de vrouwen, dan weer dubbelen. Dubbelen is ook echt leuk met een goeie partner. Met een slechte partner is het minder, vooral als die aan het net blijft staan. Dat is een zwakke positie. Als de tegenstander hard slaat, gaan de volley's logischerwijs uit. Zulke harde returns kan je niet volleren. Maar ik heb vandaag echt al een aantal fantastische potjes online gehad. Soms sta je zo onder druk in de rally, maar toch weet ik vaak de rally te kantelen. Echt leuke en onvoorspelbare rally's.

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niemand last van lag?

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb gister beide demo's gespeeld (top spin 2 en VT:cool: maar ik vind toch Top Spint 2 leuker... Realistischer vooral, niet dat vele stomme geduik(ook al time ik meestal wel goed)! Maar dat is denk ik gewoon een kwestie van smaak :9

7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand?:eek:

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Zo hier Virtua Tennis 3 ook binnen :) Heb hem nog niet gespeeld, nog geen tijd voor gehad.. Ben erg benieuwd na het spel!

* ff Offtopic*
    Had hem gehaald bij de FRS. Toen ik de verkoper vroeg na het aantal verkopen van de PS3, moest hij teleurgesteld reageren: Nog maar 1 verkocht..

Bij de MM lag er ook een pallet vol met PS3`s.. Dat was met de 360 destijds wel anders, ook al waren er toen volgens mij minder exemplaren verkrijgbaar..

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Realistischer is top spin zowieso niet met die risk shot die dat spel helemaal verpesten imo:/

10. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    30

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Af en toe een beetje, nooit storend tot nu toe

Zo, dan moet ik nog heeeel wat minigames spelen ;)

12. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij level 25 op stroke en hij is al rood!!!!!
    Baal hier echt van...Kan die balk nog blauw worden?Hopelijk wel!

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maakt het wat uit dan dat ie rood is? :)

14. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook een paar rood gehad, maar die werden later weer blauw
    weet eigenlijk niet hoe het daarmee zit

verder dan 30krijg ik ze iig niet

15. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal x een andere training gedaan en voila hij is weer blauw:)

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag het gekocht en hij is echt goed ik vind hem beter dan top spin.en online ben ik al goed bezig

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Net voor het 1st online gegaan. 3 gewonnen en de laatste verloren :mad:. Was wel tie brak. Spannend :)

18. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan time je dus niƩt goed... :emo:

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 3 keer online gespeelt en speelt echt lekker.3 keer gespeelt 1 keer gewonnen 2 keer verloren.Wat ook goed is dat je na de wedstrijd de speler tegen wie je gespeelt hebt op zijn profiel gaat kijken en je kan je eigen wedstrijd opnieuw zien

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb hem nu ook, ik moet zeggen, in 1 woord WOOOW!
    Echt super, beste game sinds tijden voor mij. Met normaal ook niet zo'n online speler, maar met dit spel echt wel. Heb al 17 matches gespeeld, waarvan 14 gewonnen, stond net 234e op de ranglijst.
    Spel speelt echt zoveel lekkerder dan Top Spin 2, no competetion at all!

Deel Deze Pagina