Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    aaah jij bent t, ok dan is goed ik ben nu ff off maar ben strax weer terug
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep morgen ben ik er niet ik ga nu nog ff morgen moet ik werken:9
     
  3. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game pas dit weekend.... Heb bijna alle games gespeeld op de 360, maar moet zeggen dat ik me zelden zo geamuseerd heb als met Crackdown. Wat een heerlijke game, hij is lekker snel..... niet te veel zoeken naar wat je moet doen, of onmogelijke opdrachten die je 10 x moet overdoen.
    Geweldige verslavende gameplay, kan gewoon niet stoppen. De agilityorbs zijn gewoon te leuk om mee te stoppen. Het racen moet ik nog even voor warmlopen... nog niet echt super leuk om te doen, maar heb ook nog geen upgrade gehaald. Wordt het racen leuker en makkelijker als je verder bent???
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Depends als je race games in het algemeen leuk vind, kan je het later in het spel bij level 4 Driving Skill misschien leuk worden.
    Maar zelf hou ik absoluut niet van race spellen dus vind ik em zowiezo saai.

    Maar bijv. de rooftop races worden wel leuker met lvl 4 agility. Dus denk dat het zelfde zal zijn met de Driving als je een beetje van race houd. ;)
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    jah ik hou ook zo van dat jumpen geeft mn zon spiderman gevoel:) ik hou van games waar je lekker overal doorheen kan tricken en overal in de lucht kan zijn...ook met crimson skies ging ik vroeger altijd stuntvechten:9
     
  6. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag tussen door.
    Speelde dit spel laatst met iemand in Co-op, en toen heeft iemand me geholpen om Wang te verslaan. Nu versloeg deze gast Wang in mijn bij zijn, nu kwam bij mij in de gangdossier te staan, Wang defeated.

    Nu hielp ik 2 dagen geleden iemand uit mijn vriendenlijst met het zelfde, Nu hebben we samen Wang en 2 andere bazen verslagen, waarbij het laatste shot steeds van mij kwam.

    Maar nu blijkt dat de persoon die ik heb geholpen in zijn gangdossier nog steeds Wang (en de andere 2) niet op defeated heeft staan.

    iemand enig idee hoe dit mogelijk is?
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Misschien moet de ander hem sowieso wel geraakt hebben? OF iig voor de helft afgeknald hebben...
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    vraagje:
    IK had met een maat de singleplayer samen uitgespeelt (niet alle bazen samen, maar wel de laatste 5 samen) maar we kregen de COOP archievement niet... moet je misschien met timed mode alle bazen killen of hoe unlock je deze achievement?
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    welke 1 boss achievement of alle bosses,, als je over de laaste hebt, alle bazen in time trials doen inderdaad
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je moet alle bazen in co-op verslaan. In timed werkt dit het beste.
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt,
    Dat wou ik weten.
    Dus over alle bazen ;)
    THNX!
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kheb Crackdown nu ook sinds een dagje, machtig spel :D Heb nu zo'n 250 agility orbs gepakt en 4 bosses afgemaakt (waaronder garcia, gewoon via de achterkant zijn villa binnengeslopen en alleen hem en wat guards afgemaakt, daarna snel weggerend 8))

    Agility is nu bijna 4 stars, de rest schiet nog niet zo heel erg op maar komt wel. Als ik alles 4stars heb ga ik wel alle bosses aanvallen enzo :9

    Maar jumpen is zoo vet :D Wel beetje van spiderman gejat (ook die orbs) maar dat mag best :9

    //Edit shit he, moest nog een paar meter naar de top van de agency tower, stopt m'n coöp buddy ermee 8)

    strenght & agility zijn nu iig 4 stars, explosive/schieten 3 stars, drive 2stars
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  13. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje is er meschien iemand die met mij wil co-oppen maar dan puur voor de lol?

    Dus niet serieus maar lekker klote elkaar afmaken op de meest dwaze manieren en met de physics spelen uitsloven met de dingen die je al kan en ga zo maar door:)

    Dus gewoon lekker lol trappen :D
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe.:b: 'Michael Bond'
    Ben er niet altijd:+
     
  15. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor de achievements voor:

    - Auto opblazen en 7 sec in lucht houden. Explosieven level 4
    - opject 205 feet gooien. Strength level 4

    Alvast bedankt,
    DTA X BUDDHA X
     
  16. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek een bazooka (alle gangs behalve de gele hebben die) en schiet op de auto in de lucht dan blijft hij langer.
    voor de andere: gooi een steen of iets anders in het water het helpt als je hoger staat en als je hebt gegooit gelijk de andere kant op lopen
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Buddha

    Met die auto moet je gewoon een lichte auto pakken (bijv die soort smart car) en hem dan boven op een wat hoger gebouw gooien. Als je nou de firefly hebt (de hittezoekende raket), dan gooi je gewoon de auto de lucht in en knal je er een paar raketten achterna. De achievement komt dan vanzelf!

    Voor het gooien van een object kun je het beste op een hoog gebouw gaan staan (bijvoorbeeld Het rode gebouw met de lift bij de shen-gai) Als je hier iets een eind vanaf gooit krijg je de achievement!

    Hier is ook nog een trailer die voor een hoop van de 'gekke' achievements tips verschaft. Gewoon even naar beneden scrollen en dan kom je hem vanzelf tegen.

    gametrailers
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als je civillians vermoord gaat toch alleen dat voortgangs balkje iets omlaag?
    Niet je aantal sterren of voortgang (1 t/m 100) om een ster te halen toch?

    Heb nu agility, strength & explosives op 4stars en schieten 3 sterren.
    Driving op 2 maar dat zal wel komen omdat ik alleen maar spring :D


    Thx voor dat filmpje
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zorg er wel voor dat je een object gooit met de schietknop en niet door op b te drukken. Die fout had ik ook gemaakt en kwam pas later achter dat je verder gooit met de trigger. En als je dan op een hoog gebouw staat en een klein voorwerp van de rand afgooit komt die aardig ver. ;)
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    @Juunanagou + Toxito + sanderSJE

    Bedankt voor de tips, ga het dadelijk ff uitproberen.

    Gamese Xbox-Lovers!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina