Voor degene die al een PS3 hebben: Wat is je PS3 gamertag? Welke games heb je? Heb je een headset? Misschien kunnen we vanavond even een potje Resistance en/of Motorstorm doen? Vanavond 8 uur ofzo? Mijn gegevens: Gamertag: burnfout Games: Resistance en Motorstorm Headset: Ja
ik gaat ff kijken hoe alles werkt nog maar het wordt denk ik GT Friebel NL games Formule 1 en geen headset
boss_1986 Motorstorm heb nog geen headset, volgende week moet ik daarvoor zorgen . Nu, ik amuseer me online op het moment nog even zonder .
Wat is je PS3 gamertag? Dennizz Welke games heb je? Resistance Heb je een headset? Nog niet.. (jammer trouwens dat ze die niet bijleveren net als M$soft)
gamertag: Revan_NL Games: Resistance, Motorstorm en Formula One Headset: Ja, maar heb hem nog niet aan de praat gekregen.
Fuck, kan op moment niet gamen, moet werken in het weekend. Kan wel 1 ding zeggen, online gaat Sony echt wel de strijd aan met Microsoft, echt wel...
Gamertag: pabloNL Games: Resistance Headset: Nee Ps de online mogelijkheden vallen mee heel erg mee. Gisteren alleen online gedaan. Matches met 40 man en geen lag. Geweldig wat een chaos. Gelukkig is er een MP in RFOM want dat is de redding van de game. SP vindt ik heel erg tegenvallen.
PS3 gamertag: VincentG60 Games: Resistance Fall of Man NOG geen headset. heb bijna iedereen toegevoegd, 2 kon ik niet toevoegen, NK_NLD niet en GT Friebel niet, er staat dan "het online-id dat U heeft ingevoerd, is niet geregistreerd.
Morgen ben ik online , in zowel Motorstorm en Resistance Ik neem btw ook een USB headset mee van het werk
Ik heb hem ook eindelijk, en mijn gamerid is Impalla_NL. Ik heb nog geen headset maar die komt er snel aan. Ik heb de games Motorstorm en Resistance. Ik ga vanmidag mensen een invite sturen voor Resistance.