Da's idd prachtig.
Ik heb het raam eigenlijk altijd open.
Lol, ik bedoelde in Free-Ride dat rijgedrag, is races en missies en op Oahu Raceway ga ik natuurlijk plankgas
Je moet je mp3speler/ipod/telefoon/computer op je Xbox aansluiten, en als je de game speelt 1) op de Guide Button klikken 2) 'Select Music' aanklikken
selecteer Portable Device als je een mp3speler/ipod/telefoon op je Xbox hebt aangesloten, Computer als je je Xbox met je computer hebt verbonden, en Hard Drive als je muziek op de harde schijf wilt afspelen en 4) selecteer de muziek die je wilt afspelen.
En dat racecircuit, daarvoor verwijs ik naar AntraXxX, dat circuit zit idd op sector I-7 en I-8 op die map.
Jep dat motorgeluid van sommige auto's is wel mooi, dan zet ik ook het raampje open maar bij een matig klinkende auto zoals de Audi TT of Volkswagen Golf doe ik het raam dicht en de muziek aan.:b:
Huh waar zit dat dan? Ik ken wel dat stadium daaro maar hoe ben je daar ingekomen??
De game is toch bedoelt om te cruisen
Juist dan doe ik dat ook, en ik vind met een normale snelheid rijden veel leuker, en dan geniet je ook meer van het geluid en de acceleratie als je hem op z'n staart trapt.
Weer bedankt!
:
Hoe speelt het, op de pc, is de game anders dan op de 360?
P.S.: Heb al mijn auto's verkocht en voor dat geld een RUF Rt12 (Artic Silver Metallic, RUF Rt12 vijfspaaks wielen, zwart/beige/groen interieur) gekocht, sublieme auto!!!
Is samen met de Lambo Murcielago de enige auto die klinkt zoals ie in het echt klinkt, prachtig gerasp met een metalen gegrom erin!
Ik heb er een paar flink lange ritten mee gemaakt, ik heb hem nu 2 uur en er staat al 330 KM op de klok!\o/ Doel is ooit de 100000 te halen.
Klik om te vergroten...