Ik heb net Vista erop geknald en wat krijgen we nou, Microsoft's IE7 werkt niet meer in Vista dat is tog best gaar ofniet? Heeft iemand een oplossing?
Kun je het probleem beter omschrijven ofzo want dit is nogal vaag. Like wanneer/wat/foutmeldingen etc
IE7 werkt niet meer in Vista? IE7 zit standaard in Vista; het is niet de bedoeling dat je IE7 nog eens gaat downloaden...
Nou het is de bedoeling dat het erin zit denk ik want als ik het probeer optestarten dan zeg hij * Hij doet Het* dankjulliewel voor de fantastische hulp
Nou ik heb zelf VISTA ULTIMATE (niet de upgrade) en bij mij werkt IE7 wel hoor want deze zit gewoon in vista zelf. Misschien heb je zelf wel iets fout gedaan
Ik heb ook even een klein vraagje over IE7 (denk niet dat het nodig is om hier een nieuwe topic voor te openen). Er zit een optie in waar je al je tab's naast elkaar kan bekijken. Maar bij mij staat dat icoontje er niet, het icoontje hieronder bedoel ik. Weet iemand mischien hoe je die aan kan zetten, of is het een add-on? Vind het zelf namelijk best een handige functie. Bijvoorbaat dank!
Zie je idd vanaf 2 tabs, is dat dan de enige die je mist? Zit gewoon standaard bij IE7 als je die installeerd...
is windows vista een beetje een goed besturingsysteem?? kheb meningen nodig want sommigen zeggen dat het nogal irri is omdat het nu nog in kinderschoenen staat en er van alles niet kan/lukt enig antwoord zou ik al op prijs stellen
Heej ja dat was het enigste wat miste, maar ik had niet goed gekeken hij zat er toch wel (kwam omdat ik de tabs niet goed gebruikte en elke keer een nieuw venster opende oftewel een n00b actie hehe), in iedergeval bedankt voor de reacties.
Waarom zou je overstappen naar een xbox360 als je xbox nog werkt? Omdat de nieuwste software er voor uitkomt (zal komen) en het weer een stuk makkelijker in gebruik is.
Soms wel, soms ook niet. tot Crysis uitkomt is er bv geen enkel spel dat DX10 gebruikt. Vista vereist veel RAM geheugen, en sommige PC-onderdelen werken nog neit op Vista.