Haha okee jongens, dit zullen jullie niet geloven. Jullie hebben allemaal meegemaaakt dat ik dit spel gekocht heb, ongeveer 3 weken geleden. Ik was op zoek naar de classic maar die was er nog niet, ik was heel ongeduldig en MOEST hem hebben , ik heb toen een tweedehands PGR3 gekocht, voor 20 euro. Er zaten 2 kleine krasjes op, verder niks mis mee. Ik doe vanmiddag mun PGR3 cd erin, staat er, you have to put a XBOX360 Disc into this drive ofso, ik snap er niks van, haal het spel eruit, zitten er opeens 2 enorme scheuren in het spel!!
Ik moet mijn cd in het doosje drukken met zon klik systeem, en ik heb het idee dat de krasjes groter zijn geworden door het er in en het eruit doen! Ik denk dit omdat de scheurtjes vanuit het midden naar binnen gescheurd zijn. Ik vind dit heel raar, want ik doe altijd heeeel voorzichtig met mijn spellen, aangezien ik er maar 1 heb . Ik heb naar de winkel gebeld en volgens mij deden ze niet egt moeilijk, kga maandag even langs om geld terug te vragen, als dit mag . Ik heb hem namelijk ong 3 weken en er zit maar 2 weken garantie op mja , tis best sneu ofniet dan? net nu ik in de top 64 wilde komen
Laatst bewerkt: 24 mrt 2007