[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Behalve dat de doosjes van Bluray blauw zijn, en de games doorzichtig wit. Handig gedaan op deze manier. :)

3. Cybercon

Cybercon Guest

Wat moet ik zeggen.....fe-no-me-naal :eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2007
  4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooi dat zeker :eek: Maar mooier dan Crysis vind ik het nog niet :+

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het ziet er idd schitterend uit, hoewel ik de 4de screen een stuk minder vind die dude op dat dak staat daar zo raar hehe naja ik ben in iedergeval wel benieuwd naar deze game! Vooral de 3de screen is erg mooi, hoe ze die jungle hebben gemaakt.

6. Cybercon

Cybercon Guest

Is Crysis vanaf nu nou constant de maatstaf? :emo:

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jah :+ Zou ik ook zeggen als het om een 360 game zou gaan hoor ;)

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is natuurlijk smaak he :). Crysis straalt meer pc graphics uit vind ik. En is ook realistischer qua graphics. Terwijl ik vind dat Uncharted meer sfeer uitstraalt. Tja, met smaak valt niet te twisten ;).

9. Cybercon

Cybercon Guest

Nee maar je hebt natuurlijk gelijk, Crysis is voor mij óók de meest indrukwekkende game van dit moment.

Maar Naughty Dog slaat toch een andere weg in op grafisch gebied zoals je ziet ;)

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb nog geen ingame filmpje van deze game gezien, maar Z3RO heeft idd wel een beetje gelijk, dat Crysis toch wel een beetje op dit moment je van het is op het jungle/shooter verhaal. Maar mischien is deze game ook erg vet, ik zelf vind Warhound (ook jungle shooter maar dan voor 360/pc) er ook goed uitzien.

11. Cybercon

Cybercon Guest

De trailer die op de E3 verscheen liep op de ingame-engine. Dit soort kwaliteit kun je straks gewoon verwachten, nog beter zelfs :) En ja het zijn tenslotte de makers van de geniale Jak and Daxter serie, dus ik verwacht weer een juweeltje :+

12. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    is het nog mogelijk dat er dan heel mischien nog een Jak and Daxter komt op de PS3? Ik blijf het geweldig vinden :eek:

13. Cybercon

Cybercon Guest

Die kans zit er dik in ja aangezien Sony een tijdje geleden patent heeft gelegd op de volgende deel, genaamd Jak and Daxter: Last Frontier. Maar voorlopig zijn ze eerst nog bezig met Uncharted: Drake's Fortune welke er overigens prachtig uit ziet (zie nieuwe screens vorige pagina) :b:

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Naughty Dog zelfs al wel begonnen is met de nieuwe J&K..
    Insomnicac kon ook werken aan Resistance en aan Ratchet&Clank dus ik vermoed dat ND dat ook wel kan..

Ik denk alleen dat we pas beelden hiervan gaan zien als Uncharted klaar is...

15. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    oehh dankjullie wel :cool: toch maar het nieuws blijven volgen dus. :D Toch wel blij dat er nog een Jak and Daxter komt.

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand mischien zo wat het verschil is tussen NBA 2k7 voor de PS3 en de 360? Volgens mij was de PS3 grafisch wat minder, maar had wel wat meer online mogenlijkheden? Met 8 man tegelijk spelen? Ik weet niet of dat ook al bij de 360 kon, en het is moeilijk te vinden.

17. Cybercon

Cybercon Guest

Gamed

Ook de Xbox 360 raakt dus exclusives kwijt.....

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja, je mag aankondigingen verwachten, maar dan hoeft het nog niet zo te zijn. Als het zo zou zijn, denk ik dat het Bioshock, Dead Rising en Two Worlds zullen worden.

19. Cybercon

Cybercon Guest

Tsja het lijkt me stug dat dit niet op waarheid berust. Trouwens dit zul je steeds meer gaan zien in de toekomst, dus wen er maar alvast aan. De ontwikkelingskosten lopen gigantisch hoog op dat men genoodzaakt is om het spel op meerdere platformen uit te brengen. Deze generatie zal het gaan tussen tussen de first-party titels onderling.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wanneer komt Tekken 6 uit in Europa? Ik moet nog wel een aantal maanden sparen voor de PS3, maar Tekken is toch wel een reden om de PS3 te kopen. Met mijn krappe budget hoeft die dus niet in 2007 uit te komen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina