weet iemand hoe je een Drop Shot kan doen ??? ik keek net namelijke bij me statistieke en had nog geen 1 Drop Shot gemaakt
Slicen en naar achteren drukken, als de bal rustig aan komt doe je een dropshot. Komt de bal niet goed dan maakt ie geen dropshot
Net met mijn moeder 4 potten online gedubbeld, 2 gewonnen 2 verloren. Man wat is dit spel cool, echt super!
Waar kan je je statistieken bekijken dan? Btw, ik sta bij de mannen 90e van de wereld en bij de vrouwen 5e. Het lijkt wel of sommige lui zonder te oefenen online gaan spelen, want de meeste potjes win ik met mijn ogen dicht tot nu toe. Maar jah, dat zal de komende weken wel anders worden
Kan je ook met ze 2e online via 1 xbox? :| VET! Niveau online is nog niet hoog. Speel nu met Hewit maar hoop binnenkort met me eigen mannetje online te kunnen
In deel 2 heb ik ze wel verslagen. Is de baan weer op een boot? Hoe werkt dat dan precies? Ik heb het gister met een vriend van me geprobeerd maar toen hij zijn account selecteerde kwam er een melding dat hij geen Live-account had. Kan natuurlijk zijn dat je moeder wel een Live-account heeft...
WTF net tegen de nummer 1 van de wereld gespeeld en die gast had een vet vaag mannetje genaamd Duke die serieus te goed was-_- Tis nie een created player btw maar gewoon een char maar hij staat nie bij de lijst Moet je die ergens unlocken ofzo? Nie zo gek dat ie nr 1 staat me zon char.
Bij de adchievments staat dat je hem kan unlocken ja. Speelde net tegen iemand met veel lag. Was vervelend maar ze hebben het best goed geregeld. Was iemand uit china, denk dat het een te lange afstand was
ik heb net de demo gedownload en gespeeld, en dat duiken valt erg mee, als je goed staat duikt ie niet... @syzigy, heb je Gears of war niet??
Over Duke en King, in Virtua Tennis 1 had je Master en King en in deel twee King and Queen. Toen unlockte je ze door tournament te spelen, en geen games te verliezen tot en met de finale. In de finale komen ze dan uit tegen je. Heel moeilijk, maar als je wint krijg je ze om zelf mee te spelen.