Na er lang over nagedacht te hebben heb ik besloten om tot de koop van een racestuur voor de xbox360 over te gaan.
Maar ik zit nog met een paar vragen.
1. Omdat ik bijna alleen maar online game (en als ik singleplayer doe ik bijna altijd in de voicechat zit) vroeg ik me af hoe het zit met de headset aansluiting van zowel het stuur van Microsoft en die van Logitech.
Ik ben op verschillende forums al een aantal keren tegen gekomen dat de headset aansluiting van het logitech stuur het niet goed doet en dat zou niet handig zijn voor mij.
2. Is test drive unlimited nu sinds de laatste update wel goed te spelen met stuur? En voegt de Hard Mode die tegen betaling te koop is hier nog wat aan toe?
3. Welk stuur is nu de beste keus? die van MS of die van Logitech, met in het achterhoofd vraag 1.
De laatste vraag dan, die gaat over het hanssystem.
4. Ik neem aan dat het hanssystem met bijde sturen goed te gebruiken is (ook al heeft het ms stuur wat extra matriaal als bijv. hout nodig om goed te blijven zitten.)
En het zal zeker wat toevoegen en handig in gebruik zijn maar daar gaat mijn vraag niet over.
Wat ik wil weten is hoe het zit met de bevestiging van de 2 buizen aan de onderplaat, Hoe zit dat en steekt er iets uit aan de onderkant of niet. Ik heb namelijk een houten vloer en zou niet willen dat die beschadigt raakt als het hanssystem verschuift.
Avast bedankt allemaal voor jullie antwoorden en hulp.
Edit: Weet er iemand of er ergens op internet een Artikel staat waarin het stuur van MS met dat van Logitech word vergeleken?
Ik heb al een aantal keer gezocht maar nog niks kunnen vinden.
Laatst bewerkt: 22 mrt 2007