[PS4] [PS3] Resistance: Fall of Man

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd dit noem ik eens sportief...
    een van de weinige die dat eens durft toegeven wanneer een game goed is.
    msh jat hij wel ideen voor de volgende gow he, zoals de wapens...

dit zegt een vriend van me;
    heb Resistance nu nog als enige spel voor de Ps3, heb motorstorm wel als demo gespeeld en ga hem binnenkort zeker halen *6 maart is die uit in Amerika* Maar ik vind Resistance toch zeker n gruwelijk spel, met veel replay waarde door al die skill points, nieuwe wapens enzo, en vooral de geweldige multiplayer. Leuk gedaan want als je n rang stijgt krijg je nieuwe kleding enzo. K heb er nog lang geen genoeg van iig

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe trailer!, erg gaaf!

Klik

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, dat ziet er echt bruut uit! :)
    Wil deze game nu echt hebben.

4. Cybercon

Cybercon Guest

Ziet er goed uit ja! :) Resistance is zo'n titel die ik erg graag wil spelen, want vanaf het PS2 tijdberk ben ik op Insomniac verliefd geworden. Hun games hebben iets magisch, een soort van verslavingsfactor :)

5. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de bevindingen van jullie bij Resistance?? Ik vind de single player geen ruk aan, maar de online multyplayer daarintegen is the bomb!!

Nog meer mensen diezelfde mening?

6. Cybercon

Cybercon Guest

Ik weet niet hoever je bent met de singleplayer, maar wat ik heb gelezen is dat het veel beter wordt naarmate je verder komt.

7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game vanmiddag even bekeken bij een gamestore hier in de buurt. Niet gespeeld though.. Het was de enige game die me qua visual de moeite waard leek. Er stond helaas geen demo op de PS3 die speelbaar was..

8. Cybercon

Cybercon Guest

Ja dat snap ik dus niet... Resistance is toch dé grote titel bij de launch van de PS3, maar op de demopod kun je niet de demo checken :{

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2007
  9. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja niet ver omdat ik me veel meer bezig houd met de Multiplayer.. Zit echt vet in mekaar.. Gewoon constante actie...

Maarre misschien dat ik me strax nog ff in de SP ga storten om het toch nog een kans te geven.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind zowel de singleplayer als de multiplayer echt heel erg tof. Heftige actie en de game is vrij pittig, dat maakt het wel tof. De sfeer is top, de guns zijn top, de AI is goed en grafisch erg fraai. Hele toffe game.

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spel is prima in orde, en de multiplayer is inderdaad erg leuk, maar had er grafisch toch meer van verwacht.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren de hele avond Resistance online gespeeld. Damn, wat gaaf. 40 man op een server zonder lag, heel knap. Het spel is echt heel tof online, zeker een deathmatch met 40 man, echt een knalfestijn.

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste 2 levels van de single player vond ik om te huilen, saai, matige graphics en ongeinspireerd. Alle aliens zien er exact hetzelfde uit, dat motiveerd niet echt moet ik zeggen. Ik hoop dat het beter wordt verder in het spel.

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Agreed, Resistance is voor mij een van de beste online ervaringen ooit! (alleen moeten meer mensen even een headset halen, daar wordt ik gek van!)

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, Resistance topt voor mij echt qua online ervaring echt boven alles uit wat ik heb gespeeld.

16. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resistance is alleen online leuk, de singleplayer campain is om te huilen zo saai, en eentonig en de graphics zijn ook maar matig. de MP is de redding van deze game...

17. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat ik hier niet de enige in ben!!

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zeg hoe spelen jullie met 40man, ik heb altijd al games gespeeld van 8 man tssssss

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen deatmatch kan met 40 man, als je die selecteert is de kans groot dat je in een game komt met veel spelers.

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Team deathmatch ook! Doe gewoon een custom game, en zoek er een op met 40 man!

Deel Deze Pagina