Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ghehe foutje bedankt:b:

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    ??? Welke wagen/motor gebruik je nou? :9

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!:) Zal het zometeen ff proberen.:)

Oei da's wel ff jammer voor je als dat gebeurt.:):

Ik zou de Enzo of Kawasaki aanraden.:)

@ AntraXxX: A joh die triple post maakt echt niks uit hoor. Ik weet zeker dat dat per ongeluk gebeurde, is mij ook wel eens overkomen. Kan iedereen gebeuren hoor!:):

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Jup een Enzo, Koenigsegg, Augusta of een Kawasaki zullen hiervoor het fijnste zijn, en ik zal ze dan ook nog eens stage 3 tunen ;).
    Gewoon risico's durven te nemen, en als je bijvoorbeeld toch een schildje krijgt, moet je je gewoon meteen laten pakken door de politie, anders verlies je teveel tijd met het ontwijken van politiewagens of roadblocks. ;)

@ Porsche-fan, lol. :eek: :9

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel het slimste, om je gelijk te laten busten, maar kijk wel tussendoor of je nog genoeg geld hebt, anders gewoon doorkarren!:)

P.S.: 444ste bericht, lol.:)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja, gewoon zorgen dat je met ongeveer 500.000 de race begint, dan moet het toch wel goed komen. :9

Ik had hem overigens meteen in de eerste keer gehaald, in een tijd van 56:13:36. Dus niet slecht voor de eerste keer. Maar het is ook meteen de laatste keer geweest, The Island Tour is veel relaxter omdat je daar geen verkeer bij hebt! :)

7. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke auto was dat dan? Ik had hem in 55 minuten gehaald met een ongetunede gehuurde Enzo, en ik was een flink aantal keer achtervolgd met af en toe 3 schildjes en een paar keer gebust.\o/

Zometeen ga ik denk ik de klassieke Corvette en de Audi A3 verkopen, en dan koop ik een Audi RS4 en een Nissan Skyline, de Viper en de Kawasaki houd ik.:)

Ik was vanmiddag een beetje mijn online TDU profiel aan het bijwerken, iets wat ik zelden doe omdat ik nog geen Gold heb, je speelt dan wel op je online profiel en de achievements die je daarop haalt (offline achievements) komen er wel bij, en je ziet ook de online races op je map, maar je bent niet écht online.:{ Is wel handig, nu ben ik op mijn online profiel alweer bijna Expert, dus als ik Gold heb ben ik in elk geval al een eind op weg._O_

Maar zometeen ga ik zoals gewoonlijk weer offline.:b: Ik zie offline TDU als uitspelen, achievements halen en alle wegen ontdekken (hoewel ik nu altijd aan het cruisen ben als ik TDU speel) en online als lekker cruisen met je vrienden, een beetje praten, met elkaar rijden enz.:9

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dus als je TDU online speelt, moet je eerst weer Champion worden ofwat? En kan je dan bijvoorbeeld niet racen met mijn Gallardo SE?

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hem hem zojuist geinstallerd op mijn pc en daarop vint ik het 3 X niks het sturen is klote het gas geven is klote kortom rot spel op de pc dan.
    Daarintegen vindt ik de demo op de xbox helemaal super en ga ik hem ook zeker kopen op de xbox en het spel zelf tja .. op de pc had ik de alfa gt gekocht rooig van buiten en beige van binne super 17 inch velgen deronder

Waar zou ik het spel rond de 25, 30 euro kunnen vinde?

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bazar, marktplaats. miss site's zoals playasia maar in de winkel is ie nog overal 65 euries

11. TheGodfather

TheGodfather Guest

@Triple X NL

Kijk eens op marktplaats

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan speel je op een ander Xbox profiel, dus moet je ook weer alle achievements en wegen en auto's opnieuw doen en kopen, want al je data staat op een offline profiel.:{

Het is echt verschrikkelijk jammer dat Microsoft het zo gedaan heeft (want het is met elke 360 game), maarja, je moet er wat voor over hebben he.:mad:

Naja, zie het als een troost, je kan feitelijk overnieuw beginnen zónder al je data kwijt te raken.:):

Het valt opzich wel mee, als je een online profiel aan het maken bent kan je kiezen tussen deze zones:

Recreatie
    Pro
    Family
    Underground

Ik weet niet precies waar ze voor staan en wat het voor nut heeft, maar kies Recreatie (die heb ik ook) en ga ff flink sparen in TDU, koop daarvan een Kawasaki Ninja en een Gallardo SE (dat zijn toch jouw favo's in TDU?) en een F-Klasser en we gaan met de hele club lekker cruisen.:)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  13. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179

:confused: snap niet echt wat van je verhaal.
    voglens mij kun je ook zonder verbinding gewoon in je profiel spelen. en als je connected speelt dan bljift volgens mij alles hetzelfde....

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik denk dat als je de game op de pc met een controller of stuur zou spelen het prima zou gaan. dan is er weinig tot geen verschil met de 360 versie. :9

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Maar raak ik dan al mijn achievements kwijt??? Of kan ik gewoon overschakelen van online naar offline (waar al mijn data en achievments gewoon staan)?

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Het beeld is niet zo super mooi ook al heb ik een goede video kaart nvidia geforce nog iets en ja ik vin het meer een console game het gaat ook ni zo snel op de pc want het vraagt veel voor een pc'tje;)

17. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het probleem helemaal niet want ik heb mijn offline prfiel op xboxlive gezet geen probleem je behoud alles allen ff uitkijke of je wel het goede aanklikt;)

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb al begrepen dat je niet recover gametag moet aanklikken, dan raak je wel je shit kwijt toch?

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bent ingelogd bij je offline profiel klik je op xbox marketplace , als het goed is kun je daar niet op maar zie je wel staan join xbox live .. dan gaatie kijken of die gamertag al bestaat zo ja dan verander je hem in dat menu en behou je je gamerscore bestaat je gamertag nog niet ken je met je antraxx of watever gwn xbox live joinen;)

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Op de pc moet je écht een dikke videokaart hebben, en dan nog ziet t er niet beter uit als op de 360. (als je op een lcd-720p speelt tenminste). Alles is iets scherper omdat je dus op hogere res. kunt spelen, maar voor de rest ben ik erg onder de indruk van de 360 tov van de pc. Een paar jaar geleden was de pc altijd mooier, en sneller en uitgebreider als een console.. nu liggen ze nek aan nek, enigste nadeel dat een console niet uit te breiden valt.. en een pc wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina