[PS4] [PS3] Ik heb hem + foto's

Discussie in 'Games' gestart door enzowpablo, 7 mrt 2007.

1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier even een rondje op een van de leukste tracks bij motor storm, wel een slechte poging maar weet uiteindelijke de eer nog een beetje redden met een derde plaats. De kleuren kloppen van geen kant maar bij in het donker filmen is dat nogal lastig.

http://schaaps.dyndns.org/portals/0/ps3640480.wmv

@Mark: vreemd dat hometheater filmpjes niet werken zijn gewoon wmv files.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi foto's Kameo, dat doet me dan weer twijfelen om toch een PS3 in huis te halen maar ik blijf 600 euro veel geld vinden voor een console die ik dan vooral in huis zou halen voor Blue-ray... De games spreken me nog niet bijzonder veel aan en ook in de nabije toekomst zie ik geen game verschijnen die me over de streep trekt.. Ratchet and Clank maar dat duurt nog wel even, net als de andere toppers..

3. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem met VLC niet afgespeeld...? Alleen geluid, geen beeld..

4. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op deze manier is er maar een winnaar en dat ben ik zelf :)
    Zo kan ik genieten van 'The best of everything' :D

5. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    word de achtergrond van de ps menu ook altijd donker in de avond bij jullie ..??

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij deed het flv filmpie het wel met vlc

8. Cybercon

Cybercon Guest

De backgrounds veranderen maandelijks van kleur en als de avond nadert wordt de background wat zwarter. Een soort van dag/nacht cyclus :)

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb in Apeldoorn (was een weekendje weg) gisteren bij Nedgame de PS3 gecheckt. Vond eerlijk gezegd Motorstorm tegenvallen. Dat was de game die als demo aanstond. Heb een kwartiertje staan kijken en 10 minuten gespeeld en had het spel eerlijk gezegd al wel gezien.

De graphics zijn mooi, maar zeker niet zo verbluffend als ik had verwacht. Daarnaast zijn de banen imho gewoon vrij saai. Wat me wel héél tof lijkt is dit met vrienden online spelen. Tegen de computer werd het vrij snel saai.

De PS3 zelf ziet er echt heel mooi uit. Twijfelde nog een split second of ik hem zou kopen, maar mijn verstand was verstandiger dan ik verwachtte :) Zou hem puur voor de functie van Blu-Ray speler kopen op het moment en ik vind Blu-Ray films op het moment nog veel te duur. En de PS3 ook. Ga dus lekker wachten tot die machine flink in prijs daalt en er een smak meer BR films uitzijn. En hier en daar tegen gunstige prijzen te halen zijn..

Hij verkocht nou ook niet zo denderend hoorde ik in de winkels. Maar voor die prijs is dat logisch. Je moet toch wel een flinke (bij)baan hebben als bv student om zoiets te kunnen betalen! Ik verwacht dat hij pas echt 'loskomt' bij de massa op het moment dat hij minstens €200,- goedkoper wordt.

10. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de PS3 nu werkend op mijn samsung 226bw (22" widescreen), via een DVI > HDMI kabel en deze op 720p ingesteld, en moet zeggen het ziet er gelikt uit! Zal binnekort wat fotos maken zodra ik alles netjes heb staan

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde als jou, ook even getwijfeld of ik hem niet alsnog zou kopen maar dat zou dan ook vooral voor Blueray zijn en daarvoor wil ik nu nog geen 600 euro uitgeven, dat is gewoon erg veel geld.. Misschien als er betere games uitzijn..

Het downloaden van de laatste versie van VLC deed het hem... O-)

/Mod Voortaan even de editknop gebruiken ipv dubbel te posten :b: -/-Kameo

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2007
  12. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De GT 4 HD Concept op ps3 shop, is dat een trailer of een demo? Iemand deze al gezien?

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een demo, en een hele vette

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind em eerlijk gezegd niet erg vet, gameplay voelt een beetje ouderwets aan.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ben benieuwd! zelf heb ik ook een 226bw

16. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Precies. Ziet er strak uit, dat is zeker! Maar ik heb niet zo'n zin om voor 599,- een spelcomputer te kopen om een (heel karige, erg mooie) demo van een opgepoetst PS2 spel te kopen.

Heb dat destijds wel met GT4 (prologue, BMW demo, NTSC-J versie, PAL versie) gedaan door het DFP stuur puur voor dit spel te kopen. En diverse versies van het spel te kopen, wat me in totaal wel 360,- heeft gekost denkik.. Maar hoe mooi GTHD ook is, het spel moet wel echt veel uitgebreider zijn dan GT4 in schade, modden, online om me over te halen een PS3 te kopen voor dat die minder dan 299,- kost.

Ik ben behoorlijk filmfreak, dus mocht BR aanslaan en HD-DVD flink floppen dan zou ik eventueel kunnen overwegen om een PS3 te halen voor de huidige prijs. Het is eigenlijk tegen mijn principe, maar de prijs is veel lager dan andere BR spelers en de kwaliteit schijnbaar wel hoog, als BR speler. Eerst moet BR dan wel meer mainstream (lees betaalbaarder) zijn..

17. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op het gebied van rijgedrag is gthd zelfs een stap achteruit. Of het moet zijn dat de ferrari 599 de slechtste ferrari sinds mensenheugenis is, dan klopt het weer wel. Het voelt gewoonweg niet als een auto die je lekker de bochten in kunt gooien.

18. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Marius, kevinx: volgens mij hebben jullie concept van de gthd demo gemist. Het is geen nieuwe game het is de oude gt4 gameplay met hd graphics, nix meer nix minder. Dan zitten er dus geen nieuwe functies in verders als schade modellen, tuning, whatever.

19. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker geen PGR3 waar je met ferrari's door de bochten kan vliegen.

Je moet het zo bekijken.. het is gratis en daarom is het best wel vet. Als je hier voor zou moeten betalen was het een ander verhaal geweest.

20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    @Tipex, ik weet het. Daarom wil ik er nu ook geen PS3 voor halen. Als het daarentegen GT5 was geweest die al klaar, in de winkel lag. Met veel diepere gameplay en mogelijkheden. Tja, dan was mijn stelligheid om de machine nu niet te kopen heel wat minder geweest..

Ik heb al te vaak Sony / PD gespekt met het kopen van conceptspellen / demo's, of hardware om die conceptspellen / demo's te kunnen spelen. Nu even niet. Wat niet wil zeggen dat ik graag eens die demo bij iemand zou willen checken!

Deel Deze Pagina