Hallo, ik heb een Ati Radeon Xpress 200 series grafische kaart. Volgens mij zit deze in gebouwd in me moederbord. Maar ik denk dat hij niet goed werkt, want ik kon nog geen eens Soldier of Fortune 2 vloeiend spelen, terwijl dat spel uit 2001 komt. En ook PKR (poker spel) wat je gratis kan downloaden loopt je helemaal niet lekker, en is heel donker ingesteld. Ook heb ik 3Dmark uit 2001 geprobeerd en kreeg een score van 2200, is dit nou zo laag of ligt het aan mij? Dus wat is er aan het handje? _0/
Ik zou de drivers van je moederbord en dus je grafische kaart maar eens nalopen want je 3DMark is aanzienlijk te laag.
Sorry hoor, maar ik ga het niet voorkauwen voor je. Drivers zijn zonder problemen te vinden op basis van de info die je zelf geeft.
Wat een kut site, of hij vind het niet, of hij loopt gelijk vast. /edit: Ik snap er nu nog niks van. Er staan zoveel dingen bij, welke moet ik nou hebben?
Driver Wizard (klik) tdaa.. even downloade en hij zegt je wat er precies in je computer zit en waar je drivers kan vinden. Moeilijk he
*hint* Links is er ergens een klein vakje... Als je daar je moederbord-type intikt en je drukt op Enter, komt er ergens anders een Download-link...