Meet the Robinsons

Discussie in 'Algemeen' gestart door Deji, 26 mrt 2007.

1. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Zag hier nog geen topic over staan, dus 'k dacht laat ik eens een topic aanmaken, mijn eerste :cool:

Uitgever
    Disney Interactive Studios

Platform
    PS2, GBA, NDS, X360 en PSP

Genre
    Adventure en Actie

Release
    30 maart 2007

Game Info

Disney’s Meet the Robinsons is gebaseerd op de gelijknamige animatiefilm en is een actie-avontuur waarin tijdreizen centraal staat. De gamer speelt de rol van Wilbur Robinson en helpt hem bij de jacht op de lafhartige Bowler Hat Guy en zijn kwaadaardige robothoed Doris. Deze jacht gaat door verschillende tijdslijnen in een poging hun slechte plannen te dwarsbomen. Bij die strijd maakt Wilbur gebruik van allerlei gadgets. De game beperkt zich niet tot de verhaallijn van de film, maar gaat verder dan dat.

Niet alleen moet Wilbur het opnemen tegen zijn vijanden, maar ook moet hij allerlei puzzels oplossen. Bij het oplossen van die puzzels en het volbrengen van de missies komt hij allerlei nieuwe items en upgrades tegen. Ook beschikt Meet the Robinsons over allerlei minigames.

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik zit hier eigenlijk niet op te wachten..

3. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een game multy platform gba en 360|:-

4. born2Bwild

born2Bwild XBL Hardcore gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me wel grappig spel voor 20 euro ofzo.. 60 euro is denk ik iets teveel voor deze Game!

5. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helamaal mee eens 8) 8) :D :D

6. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    'k heb verder ook niks met dit spel, zag hem gewoon staan en zag dat er nog geen topic over was..hehhe, en 'k wou wel eens een topicje openen..vandaar..hehehe.
    Maar opzich is het idee van tijdreizen etc. wel leuk om in een spel te verwerken lijkt me, alleen dan een wat serieuzer en volwassener spel zou wel gaaf zijn.
    maar inderdaad..60 euro zou wel belachelijk zijn.

Deel Deze Pagina