Grafische kaart probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Headcollector1, 26 mrt 2007.

1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een Ati Radeon Xpress 200 series grafische kaart. Volgens mij zit deze in gebouwd in me moederbord. Maar ik denk dat hij niet goed werkt, want ik kon nog geen eens Soldier of Fortune 2 vloeiend spelen, terwijl dat spel uit 2001 komt. En ook PKR (poker spel) wat je gratis kan downloaden loopt je helemaal niet lekker, en is heel donker ingesteld. Ook heb ik 3Dmark uit 2001 geprobeerd en kreeg een score van 2200, is dit nou zo laag of ligt het aan mij? Dus wat is er aan het handje? _0/

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de drivers van je moederbord en dus je grafische kaart maar eens nalopen want je 3DMark is aanzienlijk te laag.

3. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nergens drivers vinden. En ik heb een Asus P5RD1-VM moederbord.

4. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar ik ga het niet voorkauwen voor je. Drivers zijn zonder problemen te vinden op basis van de info die je zelf geeft.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  6. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut site, of hij vind het niet, of hij loopt gelijk vast.

/edit: Ik snap er nu nog niks van. :confused: Er staan zoveel dingen bij, welke moet ik nou hebben?

Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Driver Wizard (klik) tdaa.. even downloade en hij zegt je wat er precies in je computer zit en waar je drivers kan vinden. Moeilijk he :+

8. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    *hint* Links is er ergens een klein vakje... Als je daar je moederbord-type intikt en je drukt op Enter, komt er ergens anders een Download-link...=(

Deel Deze Pagina