We trommelen binnenkort wel een zooitje mafkezen bij elkaar. Komt wel goed. Truste en tot morgen/vandaag 8.00.
Overlord heb je crysis nog gesproken sinds zaterdag? Hij was er (zo te horen) best vern**kt aan toe in de lobby, hij had over een fles whisky ofzo ^^
Die gast zat daar een fles wiskey te drinken idd. Hij was ineens naar de wc toen kwam hij terug zei hij dat hij moest nekken en daarna heb ik hem niet meer terug gezien. Volgende dag op me voicemail om 10 uur `s ochtends had ik weer 2 berrichten met dat ik online moest komen. :b: @3kings nacht doorhalen in eerst volgende vakantie, maar wanneer is dat? xD
Sooo, gaat iedereen nou nog kS I voor z'n naam zetten, ziet er een beetje lomp uit zo. En is RoVah ook niet meer All Round dan Hammer? Ben benieuwd hoe het allemaal gaat werken met "twee teams" , ik spreek je er anders nog wel over de headset over 3kings ps: I Locust is echt een tjappie clan, allemaal kindjes die niet tegen hun verlies kunnen en lopen te schreeuwen.
Had ik al van andere clans gehoord ja. Zelf had ik ook nooit tegen die kinders gespeeld Maarja goed dat jullie gewonnen hebben. Met wie is er gespeeld?
qG | Quality Gaming vs kS | Kill Snitchers 5-2 fuel dep on host 5-1 mausoleum off host 5-3 escalation on host Weet je zeker dat zoveel mensen in 1x in je team laten wel zo'n goed idee was?
RiP Snipzhots, RiP Shockerr, kS I Locustgod. Ik stap de clan uit, niet alleen vanwege de loss tegen qG en hoe de match tot stand is gekomen, de mensen die het moeten weten, weten wel hoe ik over alles denk. Oja behalve 3kings, die is namelijk nooit op live ..
Hierbij wil ik mededelen dat DtS NOOIT op GoW tegen qG gaat spelen, wil niet dat DtS stopt, ( lol neej grapje) Maaruh waarom stopt iedereen als ze verliezen van qG, is het zo erg? Ic3, eVe, en nou Ks Rbert. Ik geloof dat qG de tegenstander op de ee of andere manier vergiftigd...
Dat ik kS uit ben heeft meer te maken met andere zaken dan met de loss tegen qG, die loss opzich heeft er zeer weinig mee te maken eigenlijk.
Ik heb geen idee, maar je bent na Robert niet de 1e die het me gevraagt heeft. Op CoD3 een stuk of 5, op GoW NL gebied dan eVe, Ic3 en er is nu weer gezeur met kS ofzo xD