Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    .........
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  2. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet best dat ik het daar niet over had, maar je hebt het geëdit dus ik zal m'n post ook weghalen.
     
  3. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee serieus ik d8 dat je het over de match HLH vs qG had en dat HLH niet wilde spelen wat ik snap
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nee kings is denk ik nog gefrustreerd over RiP vs qG en wil die win bij kS op Gamebattles zien. Tenminste dat is mijn vermoeden over wat hij gepost heeft.
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het echt wilt weten Smartiez nam ik het voor je op. Hij had achter z'n post iets over je uiterlijk gezegd en ik corrigeerde hem door te zeggen dat het wel heel makkelijk was iemand daarop te pakken en vroeg of hij zichzelf daar nu beter door ging voelen.

    Maar goed dat je mijn dan even een steek onder de gordel geeft.
     
  6. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Relax jongens, geen ruzie tussen jullie 2 ok?
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik zeg dat dat mijn vermoeden was 3Kings ;) iig bedankt dan?, en Nano je weet toevallig ook dat dat een foto van mij was toen ik op wintersport in 2002 voor het eerst stoned was? dat is dus 5 jaar terug? als je wilt zien wie ik nu ben kom je naar GamePlay. Of je kijkt een keer op TeamqG.com daar staan ook wel wat foto's van mij.
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar als je tegen ons zegt dat de helft niet eens waart is om tegen te spelen maar zelf heb je ook niet echt goede uitgedaagt. |:-
    Als je zo graag wil spelen doen we het wel aanstaande zondag omdat ik het nu te druk heb met school.

    Ps. waarom wil je zo graag tegen ons spelen of doe je dit tegen elke clan?
    En tegen Ks willen jullie ook een match op a.s. Zondag?
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    a.s. zondag is goed hoor, en kS hoeft niet meer die hebben we al gedaan vandaag.. niet echt goede uitgedaagd? kijk naar de XP die wij krijgen per clan en de XP die jullie krijgen.
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    De XP zegt dus echt helemaal niks. Jullie hebben voor die NoK iets in de 200 gehaalt omdat jullie toen laag stonden en wij stonde redelijk hoog toen we van ze gewonnen hebben. Net als die noobieclan daar hebben jullie best veel voor terwijl ze egt slecht zijn.
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    maar nu staan we op hetzelfde level ;-) en om die XP gaat het ..
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wel en we krijgen ongeveer de zelfde XP. Ga alsjeblieft niet zeggen dat jij goede clans uitdaag en wij allen maar noob clan.

    Wij hebben meer goede versalgen dan jij. (op GB dan).


    Dus volgende keer kijk eerst voordat je dingen gaat zeggen.
     
  13. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien moeten wij ook een keer nS uitdagen, we hebben ze eerder verslagen dus moet dat nu ook lukken..
     
  14. AK47Ar1d1Ty

    AK47Ar1d1Ty Guest

    HLH is bang. Ik heb gvd al 100x gevraagt voor clanmatch en ze doen het niet. Je wilt een goede clan uitdagen op GB? doe het dan en speel tegen ons.
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je hiermee zeggen?

    @ Ardity: lees aub een paar posten eerder voordat je hals over kop je mening moet geven.

    Edit: hoef je niet te zoeken.
    Rede waarom ik al 100x NEE heb gezegt is omdat het team van ons nog op elkaar in spelen. (dit is nu de 101ste keer dat ik dit moet zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  16. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    nou verspil jullie energie niet op dit forum:cool: maar zet het in, in de clanmatch:thumbs:
     
  17. AK47Ar1d1Ty

    AK47Ar1d1Ty Guest

    aanstaande zondag spelen mooi :)
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we zien of ons team vooruitgang boekt. Hoop dat het een leuke match is zonder gezeik.
     
  19. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    moet lukke :)
     
  20. AK47Ar1d1Ty

    AK47Ar1d1Ty Guest

    Na zoveel clanmatches is je clan toch wel stuk beter geworden? Naja ik hoop het :) dan wordt leuke match.
     

Deel Deze Pagina