Home is in oktober pas. En background collor kan je nog niet veranderen geloof ik, Elke maand heeft een andere kleur, Maart dus roze
Owke, jammer dat home pas in oktober komt. Wat ik ook vaag vind is dat mij background vanmiddag roze was, en nu zwart is.. Echt vaag..
Had filmpje al gezien, lekkere gasten die die ps3 allemaal kopen en de argumenten zijn ook erg goed sigh....
Mijn PS3 is nog steeds niet geleverd Damn, wat wil ik graag Resistance en Motorstorm spelen, alleen waarschijnlijk wordt dat morgen of donderdag.. of uiterlijk vrijdag.
ik heb inmiddels een aantal keer gehoord over een PS3 icm mobiele abo's.. Weet iemand wat voorbeeldjes/linkjes? ^^
ja zouw ik ook gelijk doen moet toch binnenkort nieuwe abonnement ga eens zoeken.. i.c.m wii en xbox 360 wel te vinden maar ps3 niet gevonden.
http://www.castle-e.nl/Shop/Default.aspx?debitel%20KPN%20-%20Playstation%203%20-%20Debitel%20KPN%20%E2%82%AC35&ProductId=453058935
Thanks die had ik gevonden ja.. Maar laat maar zitten. Heb al een nieuwe telefoon besteld en heb besloten dat ik het bij m'n 360 ga houden. ^^
hee mensen..._0/ Hier wat fotos van mijn nieuwe playstation 3... Ik weet nog niet of ik em daar hou maar voorlopig staat die daar wel goed. Later Volgens wat in game fotos en blu ray film fotos. Ciaooooo TheOne..._0/ _0/ P.S Mijn playstation 3 gamertag is TheOne_NL.
Persoonlijk zou ik de 360 symmetrisch met de PS3 zetten. Dus ook zo schuin aan de rechter kant van het bovenblad. Dat apparaat met dat groene lampje zou ik in het midden zetten, boven de DVD speler. Maar dit ziet er ook goed uit!
Doeme als ik die pics zie dan begint het bij mij toch ook serieus te kriebelen om morgen niet naar de winkel te hollen om een zwarte vriend aan te schaffen Moest assassin's creed of MGS al uit zijn kocht ik hem direct.
*ik wacht op de Bluray film fotos Ik heb hem via Sony zelf besteld, en om een of andere reden moest dat langer duren Maargoed, ze schijnen vandaag zijn langs geweest met mijn PS3 en de andere spullen, maar net weer op het tijdstip dat er even een half uurtje niemand thuis is Maargoed, morgen heb ik hem (Als het goed is) eindelijk binnen, en kan ik genieten van Resistance, Motorstorm, en de Bluray Black Hawk Down \o/