Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vind de console op dat uitbreid gebied juist een voordeel. Je hoeft je tenminste nooit zorgen te maken over de specs of whatever.

@ Triple X, bedankt hé! :)

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ben ik helemaal met je eens, voor dit soort games is een console veel beter! :)
    Ik speel FPS en RTS games nog wel altijd veel liever op een pc, muis en tobo is dan wel een must.

3. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukt?:thumbs:

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol, nee want de MTU failed vaak. Maar ik ga moet er samen met mijn vader eens naar kijken, en dan post ik mijn probleem op het xboxlive subforum of ik vraag het aan een goede kennis die hier veel vanaf weet.

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bij mij zo dat ik helemaal niet met mijn offline TDU-data online kan spelen. Is dat bij jou wel dan??:confused:

Die raak je niet kwijt, die staan op je offline profiel. Ik zou het echt megagraag willen zoals jij zegt, maar dat overschakelen kan echt niet.:'-( Ik dacht vroeger ook dat dat zou kunne, maar het is gewoon verschrikkelijk jammer.:'-(

Je moet wel recover gamertag aanklikken om acces tot je online profiel te krijgen. En dan moet je ook nog je e-mail en wachtwoord intikken (met dat onhandige typding:mad:) en dan ook nog eens minuten wachten tot je gamertag gerecoverd én gedownload is.:'-( Het is echt verschrikkelijk jammer.:'-(

Ik heb echt een minimum aan online gaming ervaring, de enige ervaring was Mario Kart op de Nintendo DS, maar dat was echt supersimpel.:mad:

Ik ben net uit school, zit te twijfelen of ik dat online abbo nog wel ga kopen.:mad:

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ pim_smeets, dus dan zou ik als ik de connectie eruit trek, gewoon verder kunnen gaan met mijn offline-profiel. En als ik gewoon met de connectie en xboxlive speel, zou ik opnieuw moeten beginnen met een nieuw online profiel?

@ porsche-fan
    Dus als ik xboxlive neem, moet ik zowiezo opnieuw beginnen met TDU? Dus dan moet ik mijn career, de wagens, wegen enzo allemaal opnieuw unlocked? Maar de achievements blijven dan als enige staan?

En dan blijf je dus ook altijd online spelen? maar je kan dan via een optie in je menu de andere rijders uitschakelen?

Als ik dan opnieuw moet beginnen met het verzamelen en unlocked van alles als ik online ga spelen is het wel f*cking bullshit. Dan had ik net zo goed meteen vanaf het begin online kunnen spelen, dan hoefde ik teminste niet alles opnieuw te gaan doen nu! :mad: :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    ik denk dat ik jullie probleem al snap...
    waarschijnlijk hebben jullie ooit zonder verbinding een profiel gemaakt, zodat er niet gechecked kon worden of de naam al in gebruik was...
    tog?

ik heb dat ooit gedaan toen ik nog in de 2-maanden trail zat...
    jammer dat Live er nu uit ligt...(kreeg er bericht van iig...) wilde net vandaag een 48-uur kaartje activeren (ondanks het mooie weer :cool: )

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik heb gewoon een profiel die Bruce heet (mijn eigen naam), en nu heb ik xboxlive gekocht. Maar Bruce is vast en zeker in gebruik.

Ik wil mijn gamertag (naam) dus veranderen in AntraXxX.

9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Mooi, eindelijk het spel geleend. Damn, wat ben ik slecht in politie kwijt raken 8) Heb nou een Audi nogwat, die hatchback. En een Nissan 350z en die maakt me toch een mooi geluid :D

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Op hoeveel % ben je al?

11. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een offline account hebt, kun je daarvan de naam gewoon veranderen bij de profile settings. Vervolgens gewoon een Live account aanmaken en dan is er geen probleem hoor...

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ok dus dan gewoon mijn huidige naam Bruce veranderen (die vast en zeker al een amerikaan in gebruik heeft als gamertag) bij profile settings, in AntraXxX (die denk ik nog niet in gebruik is als gamertag) en dan is het aanmaken geen probleem. (Als de connectie goed werkende is he :9)

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wacht maar tot je wat verder bent, en betere auto's krijgt... als je nu al onder de indruk bent van het geluid, wacht maar af;):thumbs:

Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  14. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zou is een test rit maken met een andere auto, lambo en ferrari enzo. Dan heb je pas een mooi geluid;).

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Of pak meteen een dikke Corvette of een Kawasaki ninja zx-10r (moet je wel alle auto garages hebben bezocht :9). Dan gaan je speakers pas écht brullen!

16. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Weet niet. Ging beetje rondrijden, kom ik een challenge tegen waarbij ik een Lotus Esprit moest leveren bij de wagenmaker. Nou, 80000 + bonus gescoord ik dacht MOOI! 8)

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat is erg gaaf die delivery missies. Zo mag je later dikke oldtimers en een Ferrari Enzo als voorbeeld bezorgen! Is een leuke bezigheid, als je het helemaal goed doet krijg je altijd een mooie geldbonus.

Je percentage op hoever je bent, kun je in je huis vinden in het menu, en dan staat het er rechtbovenin. :)

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Je ken dan die offline gamertag gwn verander ik snap heel jullie fucking probleem niet kijk is wat rond in dat menu van xbox :confused: zo gedaan man iedereen doet er moeilijk over hier mijn oude gamertag was ook gwn me naam en die wouk online hebben gwn die gamertag veranderd en al me saved dingen en gamerscore gewoon gehouden allemaal bullshit dat je het kwijt raakt.

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Gellukig nog iemand die het wel snapt;)

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Sorry hoor! :):

Dus dan gewoon mijn offline naam even bij Profile settings veranderen in bijvoorbeeld AntraXxX. En als ik me aanmeld, op Recover gametag drukken fniej?

Naja, gisteren weer erg fijn gereden met mijn ZX-10R. Ik had gewoon wat in de bergjes gereden, zodat ik ook afentoe langs een tunnel kwam. Dat geluid is echt gewoon ongelofelijk, als je volop met een Zx-10R scheurt in een tunnel! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina