Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. die van mij lag schijnbaar sinds afgelopen donderdag al op mijn werk. Leuk dat je collega's dat even vertellen tegen je...

    Hij is nu van december 2006, vanavond eens testen!
     
  2. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang had je hem al dan? Als de mediamarkt vanmiddag zegt dat mijn box word opgestuurd en ik maar moet wachten gaat meneer Argonath mooi 400 euro terugeisen aan de kassa. :)
     
  3. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    De mediamarkt vervangt je xbox direct binnen 14 dagen daarna sturen ze hem op. Mijn xbox was ouder dan 14 dagen en microsoft wou deze niet aanemen. Ik heb bekrasde schijfjes en dit zal aan mij zelf liggen en niet aan de xbox daarom naar de mediamarkt gestuurd.
     
  4. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 is vandaag opgehaald door UPS, ik hoop dat ik m zo snel terug krijg
     
  5. da master

    da master Kill Without Honor

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nou naar mij vierde xbox
    eerst 2 keer een VGA crash en nou is mij moederbord overhit
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat zijn skillz,:)

    ik heb maar een kras op een cd, en dat is omdat mn hoesje niet meewerkte..
    gelukkig..
     
  7. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam gisteren bij de MMarkt met mijn defecte box en die werd zonder moeilijke vragen omgeruild. Ze hadden er meer ervaringen mee gehad. Dus ik kan weer mooi gamen :D De nieuwe box heeft nog geen enkel kuurtje vertoond :D
     
  8. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook mijn Xbox bij MMarkt voor de 3e keer omgeruild. Ik heb nu een met een MFR van 23-10-2006, met een Hitachi drive. Hij vertoont al kuren vanaf begin. Bij veel van mijn spellen en films DVD krijg ik een melding unplayable disc. De DVD's zijn krasvrij, dus daar kan het niet aan liggen. Gelukkig doen de spellen die ik veel speel het wel, dus momenteel wacht ik nog even en breng het dan voor de 4e keer terug. Word er wel moe van. Ik heb sinds kort ook een PS3, gekregen via Mobiele telefoonverlenging. Momenteel vind ik de games van Xbox 360 beter. Dus de Xbox wil ik zeker nog niet weg doen. Echter met al de problemen, begin ik toch te twijfelen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat als je geen garantie meer hebt op de 360 en hij gaat kapot? Heb sinds gister al een paar keer gehad dat de 3 leds rood knipperen en de 360 uit gaat. Na een paar keer doet hij het weer gewoon. Maar net kreeg ik het weer.
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt gewoon garantie, dus bellen, dan komen ze hem ophalen!
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je geen garantie meer hebt, omdat je hem gecase mod hebt. Dan zit er niets anders op om een nieuwe te kopen. Je hebt 2 jaar garantie op je xbox 360 (als je hem nog niet hebt opengemaakt)
     
  12. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is MS's strategie! Dan moet je een nieuwe Xbox kopen ^^
    Waarom denk je dat de Xbox zoveel beter verkoopt dan PS3 :+

    Nee ff serieus als hij kapot gaat buiten je garantie ben je gewoon keihard in je poepgat geneukt door MS. Dit is ook de rede dat ik geen Xbox wil en toch echt voor de PS3 ga (mits de elite wel gewoon degelijk word dus dat wacht ik ff af). Ik ga denk ik over een jaartje ofzo wel een Xbox 360 halen + Wii en nu eerst ff een PS3. Ik bedoel als er nu al zoveel Xboxen kapot gaan, hoe is dat dan over 5 jaar? Mijn NES/SNES/N64 doen het toch ook nog gewoon? Daar speel ik ook nog steeds op af en toe. Ik zou graag willen dat mijn next gen console ook nog 10 jaar meegaat zodat ik daar over 10-15 jaar ook nog op kan spelen. Bij de Xbox word dat volgensmij echt onmogelijk en bij de PS3 lijkt het me heel wat realistischer.
     
  13. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat je bij Sony wel garantie krijgt als je na 2,5 jaar bij hun aan de deur klopt? Als het de hoofdreden is voor jou om geen 360 te kopen omdat je geen garantie meer krijgt na 2 jaar ben je een dom bezig, echt.
     
  14. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    En wordt bedoeld met kleine witte knop die op het voorpaneel? En moet ik die de hele tijd inhouden of alleen de eerste keer?

    Edit: Ok heb de code: 0001 power supply problem
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  15. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe doos doet het vooralsnog goed. Hij was een beetje vuil maar niets wat een vochtig doekje niet oplost. Stamt uit december 2006. Ben benieuwd hoe lang hij het blijft doen...
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gebeld naar Microsoft om mijne komen ta halen. Hij gaat om de 15 minuten blijven hangen. De man die ik kreeg was goed, hielp snel en goed. Nu krijg ik dus vandaag of morgen de label. en komen ze hem automatch halen voor reparatie. Hopelijk is dat deze week nog. Dat ik mss nog wat kan gamen in vakantie.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mijne wordt als het goed is vanmiddag gehaald. Ben benieuwd.. :)
     
  18. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er bij jou dan een BenQ DVD drive in? Volgens berichtgeving werden de BenQ drives vanaf november ingebouwd.
     
  19. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je dezelfde drive terug als je xbox nu wordt gerepareerd?
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe en waar kun je zien wanneer die gehaald wordt? Want die man zei dat die automatch komen. maar wil wel zeker zijn dat ik dan thuis ben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina