[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

1. Dixitfreak

Dixitfreak Hyrule rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Nop,tweede middelbaar :thumbs: :cool:

Ik heb net Arbiters grounds uitgespeeld en nu ben ik naar de ice mountain gegaan,,en nu moet ik een kaart van die mountain krijgen,nu is mijn vraag:die Mother and her child-rocks,zijn dat die twee rotsen bij het viswinkeltje bij Zora's Upper River?En moet je zo'n vis vangen voor een kaart?Ik wil al ff verder met het verhaal,maar omdat ik maar niet vond hoe ik verder moest,ben ik het Magic Armor maar gaan halen,en das egt een vett armor!Maar kan iemand ff zegge wat ik moet doen?Dan kan ik weer gaan spelen,want ik heb me al doodgezocht en dat vissen,das helemaal niets voor mij,ik heb nog geen enkel visje gevangen
    :D :lol:

Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  2. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet bij zora's domain naar beneden springen bij die waterval. Ga naar links en je ziet in het water 2 rotsen een grote en een kleine. Wanneer je bij die rosten gaat vissen kun je een reekfish (zo'n rode vis) vangen. Deze kun je alleen vangen met de haak die je van de prins hebt gekregen, nadat je bij hem bent geweest in kariko village. Als je de vis hebt gevangen verander je in een wolf en zul je merken dat de vis een geur achterlaat. Sla deze geur op en ga terug naar ice mountain. Verander daar in een wolf en je ziet het pad dat je moet volgen door de geur.

3. Dixitfreak

Dixitfreak Hyrule rulez

Leuk Bevonden:
    0

Woow bedankt,maar ik het geen vishengel van die maffe prince waar die zora's niet over zwijgen.Moet ik daarvoor naar die gekke zora die de zoon is van die geest,daar bij het kakariko kerkhof???Ik ben er geweest,en dies ni goe bij zen hoofd die zora :D

4. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Yep klopt. Als het goed is zal hij na een gesprekje terug keren naar Zora's domain. Of je moest iets voor hem doen ik weet het niet helemaal meer maar iig zijn oorbel is die haak die je nodig hebt om een reekfish te vangen.

5. Dixitfreak

Dixitfreak Hyrule rulez

Leuk Bevonden:
    0

Ok bedankt hoowr ik ga het meteen testen of je gelijk hebt (maar dat jochie vraagt iets aan me,maar wat ie zegt,ligt buiten men engelse woorden,meestal begirjp ik het,maar nu zegt ie iets wat ik niet begrijp...)

6. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    probeer het hier eens op te schrijven? Dan kan ik je wel helpen.

[edit]
    Je krijgt toch zo'n kaart of plaatje van een reekfish van dat meisje toch? Laat die eens aan die zora zien voglens mij geeft hij je dan zijn oorbel.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, grappig nu het over spreekbeurten gaat....heb zelf namelijk ook vroeger op de basisschool (groep 7 of 8 geloof ik) samen met iemand anders een spreekbeurt gedaan over Zelda. We waren toen helemaal in de ban van A Link To The Past. Toch mooi een 9 gescoord met die spreekbeurt :cool:

8. Dixitfreak

Dixitfreak Hyrule rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,gisteren,na je uitleg,ben ik weer naar dat zora joch gegaan,en ik begreep hem wel,ik wist alleen niet wat ik voor hem moest doen,en toen schoot het me te binnen dat ik dat prentje had,en heb het laten zien,en nu ben ik binnen in die mountain,ik ben binnen en heb net 1 deur opengedaan,maar er kwam geen kadertje dat het snow mountain is,dus ik hoop dat als ik opnieuw begin,dat ik vanaf daar verder mag,maar,is snow mountain moeilijk???

En oh ja,mijn lerares Nederlands vond men spreekbeurt goed,kheb een 10 hahahaa.Volgens mij had ik 8 op mijn spreekbeurt als ze niet verslaafd geweest was aan mijn koekjes haha!!!Ze heeft alle koekjes die overbleven opgegeten.Die spreekbeurt was voor 60 pprocent mijn examen voor nederlands,en er zijn er 3 met een 1!!

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  9. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    de snow tempel is geen mountain ;) Ik denk dat ik al weet wat je bedoeld. Je moet gewoon verder lopen, je komt er vanzelf wel.

10. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee ff een vraagje: mijn neefje komt niet verder met zelda. hij is een wolf en moet een brug over. maar hij kan niet over die brug. weten jullie wat hij moet doen?

11. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    eraf springen

12. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Iets meer info graag er zitten wel meer bruggen in zelda en je bent ook wel meer dan 1 keer een wolf.

13. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ja idd. Miss moet die brug er nog neergezet worden btw :)

14. Dixitfreak

Dixitfreak Hyrule rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eindelijk in de snow ruins,kom ik aan een kanon,heb ik geen bommen bij me,ben ik helemaal naar de winkel van Barnes gegaan :)

15. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    heb je occo gebruikt of niet? (ik weet niet meer oft occoo of oocco was of wat :p )

16. Dixitfreak

Dixitfreak Hyrule rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Ooccoo niet meer,maar zo ver van de uitgang zat ik niet :9 ik heb een ball 'n chain :D

Cool dat er ook een Darknut voorkomt in tp,maar komt Tingle voor in TP???Ik heb gelezen dat zijn half broer Elbow in die zelda komt...En ik heb daarnet de snowpeak ruins uitgespeeld :),nu ben ik bij de Sacred Grove,nu is de vraag:moet ik het nu opnieuw opnemen tegen skull kid,en kom ik snel in de (denk ik) temple of time,want die Dominion Rod lijkt me super:)En die kip waarmee je naar de sacred grove moet vliegen,die gouden kip^,dies zoow lacheuh :D

Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  17. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tingle komt in een andere vorm voor in TP. Dat circus waar je in zo'n kooi van die uitdagingen moet halen. De baas van dat circus die gast die daar is en die je moet aanspreken voor die opdracht. Hij is gebaseerd op Tingle

18. Dixitfreak

Dixitfreak Hyrule rulez

Leuk Bevonden:
    0
    echt?hij lijkt er helemaal niet op

19. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    lol ik had het idd ook niet verwacht. Ik herkende hem er helemaal niet in. Maar nu je het zegt; hij heeft wel een muts op. Hij is alleen wat groter.

20. Dixitfreak

Dixitfreak Hyrule rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al daaaaaageeeeeen uit de temple of time,ik heb die temple uitgespeeld.Nu moet ik naar een plaats in de hemel,nu vraagt die dokter in Hyrule Castle Town om een houten beeldje????En die kerel onder het huis van dat indianenstamhoofd van Kakariko village staat aan een speciaal beeld,waar ik misschien die Dominion rod aan kan geven,maar dat gaat niet,ik zoek nu al zeker 18 dagen naar dat idiote beeldje,en ik vind echt niks,geef me tenminste een klein iets waarmee ik verder kan,want ik heb me doodgezocht *zucht*

Laatst bewerkt: 4 apr 2007

Deel Deze Pagina